Blum Polska

01

Szczegóły

Targi

Warsaw Home

Projekt stoiska & realizacja

Meliński Minuth

02

Opis realizacji

Warsaw Home to Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz, przyciągające entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni można spotkać wystawiających się dystrybutorów z branży meblowej oraz dekoracyjnej, zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Wydarzenie ma charakter biznesowy, natomiast jest również doskonałą okazją do czerpania inspiracji przez pasjonatów wnętrz.

Warsaw Home z roku na rok rośnie w siłę, a stoiska targowe prezentowane przez uczestniczące w wydarzeniu marki, nie ustępują tym z włoskiego Salone del Mobile.

Trendy 2019 uwidocznione zostały w stoisku firmy BLUM z targów Warsaw Home. Stoisko zaprojektowała designerka Meliński Minuth – Paulina Brodowska. Paulina jest  artystyczną duszą i naszą specjalistką od projektowania wielkopowierzchniowych stoisk targowych. We współpracy z Klientem łączy kreatywną wizję z rzeczywistymi potrzebami firm, z którymi współpracujemy. Jej wyczucie stylu i doświadczenie zaowocowały tym, iż objęła stanowisko Koordynatora Zespołu Kreatywnego w Dziale Projektowym.  Jej znajomość trendów i umiejętność słuchania klienta sprawia, że nie tylko stoisko firmy BLUM, ale także inne przez nią zaprojektowane spełnią marzenia klienta o kreatywnej, ale i funkcjonalnej przestrzeni.

Inspiracją do stworzenia stoiska BLUM  było nawiązanie do konstrukcji domu. Dzięki uzyskaniu takiej formy, produkty naszego Klienta idealnie wkomponowały się w zaprojektowaną przestrzeń. Odwiedzający targi mogli z łatwością wypróbować nowoczesne rozwiązania oraz poczuć domowy klimat.

Ściany stoiska wykonano z malowanej płyty MDF, a na nich zawisły wielkoformatowe grafiki imitujące obrazy. Stalowe regały, były nie tylko elementem konstrukcyjnym stoiska, ale też elementem dekoracyjnym, odnośnikiem do panujących trendów. Stoisko zwieńczone było fryzem, któremu lekkości dodawały ażurowe elementy. Poruszając się po targach już z oddali można było zauważyć przykuwające wzrok, podświetlane logo firmy. Umieszczono je w formie kasetonu, po dwóch stronach fryzu.

Strefa rozmów na stoisku została zaaranżowana, w tylnej jego części. Znajdujący się przed nią regał z zielonymi akcentami, nadawał delikatny kamuflaż temu miejscu. Dzięki takiemu zabiegowi, został zwiększony komfort podczas rozmów biznesowych. Wejście na zaplecze zasłonięto specjalnie dobraną tkaniną, która dodatkowo nadawała domowego charakteru.

Wielką rolę na stoisku odgrywały dodatki. Dzięki wyposażeniu ekspozycji w produkty codziennego użytku, odwiedzający mógł z łatwością odnaleźć się
w otoczeniu oraz zwizualizować swoją własną, domową przestrzeń. Detal dla firmy BLUM ma znaczenie. Ciekawym pomysłem była ekspozycja zawiasów, które zaprezentowano w przeszklonych naczyniach na blacie kuchennym.   Próbki materiałów BLUM zostały natomiast zaprezentowane w elegancki i nieszablonowy sposób. Wkomponowano je w otoczenie tak, aby jednocześnie były łatwo dostępne, ale także nawiązywały stylem do pozostałych elementów znajdujących się na stoisku. Każdy najmniejszy element został idealnie dopracowany.

Elementem przykuwającym uwagę odwiedzających targi był lightbox. Na zewnątrz stoiska umieszczona została grafika. „Głowa z pomysłami” zawierała dwie szuflady z kartami pełnymi inspiracji dla architektów oraz stolarzy korzystających
z systemów BLUM.

Na stoisku ważne były także eko elementy. W firmie Blum wszyscy są przekonani, że w długim okresie ekologiczne postępowanie przynosi także ekonomiczne korzyści. Trwałość produktów jest tylko jednym z wielu ważnych aspektów. Dalszymi istotnymi elementami są: korzystanie z przyjaznych dla środowiska procesów, mądre wykorzystanie materiałów i rozsądne gospodarowanie energią. Dobry przebieg pracy, optymalne wykorzystanie przestrzeni użytkowej i wysoki komfort ruchu to ważne cechy funkcjonalnej kuchni. Pomysły firmy dotyczące jej planowania pozwalają zorganizować wnętrze mebli, by było ono funkcjonalne, komfortowe i ergonomiczne.

Przywiązanie do ekologicznych wartości podkreślały też jabłka z lokalnego sadu oraz metki z szarego papieru, na których zawarte były informacje o produktach.

Targi Warsaw Home każdego roku są pięknym miejscem, pełnym inspiracji. Z niecierpliwością czekamy na ich nową edycję, która zapewni na pewno dużą dawkę dobrego designu!

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.