O Wystawcy
Firma Coway rozpoczęła swoją działalność w 1989 roku. Od samego początku misją firmy była poprawa codziennego życia ludzi i dbałość o ich zdrowie oraz dobre samopoczucie. W 2016 roku formalnie określono nową wizję przyszłości marki: „The Life Care Company”. To nadało dynamiki rozwojowi. Dzięki temu Coway jest numerem jeden na koreańskim rynku oczyszczaczy wody i powietrza.
Zanieczyszczone powietrze, woda, choroby cywilizacyjne to problemy, z którymi mierzy się współczesne społeczeństwo. Dbałość o zdrowie to jedno z największych obecnie wyzwań człowieka. Pomagają w tym produkty Coway, które łączą nowoczesne rozwiązania technologiczne z wysokiej jakości designem.
Marka przywiązuje ogromną wagę zarówno do designu, jak i jakości wykonania. Priorytetem jest funkcjonalność oraz skuteczność produktów.
O targach
Targi Elektroniki użytkowej IFA to jedna z największych i najważniejszych imprez z pogranicza biznesu, nauki, handlu i produkcji. Po raz pierwszy impreza ta odbyła się w 1924 roku pod nazwą Berlin Radio Show. Corocznie targi IFA odwiedzają tłumy miłośników sprzętu multimedialnego spragnionych nowości przedstawianych przez wiodących producentów elektroniki konsumenckiej. To właśnie w Berlinie podziwiać można premierowe produkty, najnowocześniejsze technologie, innowacje i trendy. Targom towarzyszy bogaty program imprez dodatkowych, dających jednocześnie szeroki i pogłębiony ogląd obecnych trendów i przewidywanych przyszłych kierunków rozwoju elektroniki użytkowej.
Inspiracje
Wnętrze stoiska podzielono na strefy odpowiadające kategoriom produktowym Klienta. Nawiązywały one do dwóch naturalnych żywiołów, takich jak woda i powietrze. Dzięki takiej klasyfikacji produkty marki idealnie dopasowują się do otoczenia, a przy tym stoisko stało się łatwe w komunikacji z odbiorcą.
Produkty marki zostały stworzone z myślą o człowieku. Dzięki wykonywanym badaniom oraz najnowszej technologii dają nam możliwość oddychania czystszym powietrzem. Ideą firmy jest wiara o poprawę zarówno jakości życia, powietrza, jak i zdrowia. Należy także zwrócić uwagę na sam wygląd. Przedmioty zostały zaprojektowane z dbałością o każdy detal, nie zapominając jednak o ich funkcjonalności oraz skuteczności.
Zastosowane materiały
Do budowy stoiska zastosowane zostały wysokiej jakości materiały, które dodatkowo podkreślały jego prestiż. Jako wykonawcy dołożyliśmy wszelkich starań, aby każdy detal konstrukcji był dopracowany.
Pokrycie konstrukcji dibonem lustrzanym, nie tylko optycznie powiększa wnętrze, ale także nadaje jemu cech ekskluzywności.
W centrum budowli znajdowały się wyspy zawierające ekspozycję Klienta. Nad każdą z nich umieszczono podwieszane kasetony, które zostały wykończone barisolem. Dzięki takiemu zabiegowi strefy zostały wyeksponowane oraz doświetlone.
Spójność i elegancja przede wszystkim. Zarówno przy wykończeniu wnętrza, jak i przy projektowaniu produktów COWAY, detal ma znaczenie. Lustrzane lampy pełnią zarówno funkcję oświetlającą, jak i dekoracyjną. Są również nawiązaniem do lustrzanego dibondu wykorzystywanego w kilku strefach stoiska.
W podświetlanej ladzie informacyjnej na Klientów czekały obrandowane butelki z wodą, która została uprzednio przefiltrowana.
Konstrukcja stoiska znajdowała się na podeście, co dodatkowo zwiększało jego prestiż.
Strefy stoiska
Strefy Meeting Room tworzą idealną przestrzeń do biznesowych rozmów. Znajdowały się w tylnej części stoiska, a zasłaniające pomieszczenie-szkło, tworzyło ciche i komfortowe miejsce.
W strefie Air Zone w ciekawy sposób zostały zaprezentowane akcesoria i filtry. Obok nich znajdował się panel dotykowy, w którym wyświetlano prezentację produktową oraz dodatkowe informacje techniczne.
W strefie Living Care, znajdowały się podświetlane wnęki, które pełniły funkcję ekspozytorów. Ścianka w narożniku była pokryta żebrowanymi elementami imitującymi drewno. Siedziska zostały zaprojektowane z wykorzystaniem tych samych materiałów, które występowały na stoisku. Dzięki temu wkomponowały się w otoczenie.
Strefa Water Zone dodatkowo została obudowana konstrukcją z płyty me laminowanej drewnopodobnej. Panował tam ciepły i domowy klimat. W jej górnej części zostało umieszczone oświetlenie. Pozwoliło to na odpowiednie doświetlenie ekspozytorów z produktami Klienta.
Największą atrakcją była strefa Highlight Zone. Umieszczono tam ekrany LED, na których wyświetlano wideo przedstawiające najnowszą technologię firmy. Zastosowanie dibondu pod sufitem sprawiło powstanie trójwymiarowej przestrzeni. Zdecydowanie to miejsce pełniło rolę eyecatchera.