zwracamy uwagę na efektywne gospodarowanie materiałami oraz promowanie
ekologicznych rozwiązań.
Wiele elementów z naszych realizacji przetwarzamy, odnawiamy i ponownie wykorzystujemy, działając zgodnie z ideą ECOthinking, a wdrożona przez nas norma ISO 20121 jest tego formalnym potwierdzeniem.
Segregacja śmieci, recykling, ograniczanie emisji CO2, odnawianie elementów, to nasze codzienne świadome działania.
Jako lider w branży czujemy się odpowiedzialni za jej rozwój i cieszy nas pozycja prekursora w zakresie wdrażania powyższych norm.
Nasze działania związane z efektywnym gospodarowaniem materiałami rozpoczęliśmy już w 2014 roku. Wtedy to do budowy naszego firmowego stoiska na targach EuroShop w Dusseldorfie wykorzystaliśmy istniejące już elementy z naszej wcześniejszej realizacji z targów Euro Reklama 2013.
Myślą przewodnią naszego wystąpienia było Zrównoważone Zarządzanie Eventami zgodnie z zaleceniami normy ISO 20121.
To precedensowe działanie zapoczątkowało rozwój naszego programu targowego. Przetestowane w pierwszej kolejności na nas rozwiązania są obecnie wykorzystywane przez naszych Klientów.
Realizowanie programów targowych, podczas których wielokrotnie wykorzystujemy materiały używane na stoisku, modyfikując je i dostosowując w kolejnym projekcie jest ekologiczne, sprzyja kreowaniu jednolitego wizerunku marki oraz optymalizacji kosztów.
Mamy nadzieję, iż nasze działania staną się w przyszłości inspiracją dla wielu firm i zachętą do podążania drogą zrównoważonego rozwoju.
Wiemy jak stworzyć efektywny i efektowny program targowy – zaufaj ekspertom i powierz nas swoje realizacje.
WIEMY, CO JEST KLUCZOWE W KREOWANIU WIZERUNKU TWOJEJ MARKI.
STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE!