Wyspy handlowe

Stawiamy na kompleksowe postrzeganie marki i jej potrzeb.

Stawiamy na kompleksowe postrzeganie marki i jej potrzeb

Doświadczenie w branży wystawienniczej wykorzystujemy oferując również naszym klientom stoiska w galeriach handlowych.

Jest to szczególny rodzaj realizacji, gdzie wymagany jest nie tylko ciekawy pomysł na aranżację, ale przede wszystkim funkcjonalne rozplanowanie powierzchni, jaką ma wystawca do dyspozycji.

Wyspy handlowe 02

Urzeczywistniamy hasło “widzieć więcej”

Działania marketingowo-sprzedażowe mogą przybierać różne formy, a odpowiednia prezentacja przyciągnie uwagę odbiorcy. Hasło „widzieć więcej” urzeczywistniamy w projektach wspierających działania komercyjne firm. Najważniejszym z nich są różnego rodzaju „punkty sprzedaży” – tzw. POS-y.

Różnorodność rozwiązań przestrzennych i innych wykorzystywanych przez nas nośników i materiałów promocyjnych ubierzemy w niebanalną koncepcję wzmacniając główny cel klienta zainteresowanego stworzeniem takiej przestrzeni.

stoisko-wyspowe

Wyspa handlowa — prosty sposób na skuteczną promocję marki

Wyspy handlowe — nazywane także stoiskami wyspowymi, wyspami lub stoiskami handlowymi — to nieodłączny element każdej galerii handlowej… oraz działań marketingowych wielu firm. Dzięki swojemu atrakcyjnemu położeniu i otwartemu charakterowi, stanowią doskonały punkt pierwszego kontaktu z marką, a także umożliwiają prezentację jej produktów w niezobowiązujący dla potencjalnego klienta sposób.

Jednak by stoisko wyspowe przyniosło Twojej firmie zamierzone efekty, musi ono na pierwszym miejscu przyciągnąć uwagę odbiorcy, a następnie — utrzymać ją na dłużej. Kluczem jest tu ciekawy pomysł na aranżację — wyróżniający wyspę spośród innych standów — oraz funkcjonalne zagospodarowanie przestrzeni — tak, aby stoisko dobrze zgrało się z zabudową samego centrum i zachęcało swoim charakterem do sprawdzenia oferty marki.

Tak przygotowany projekt, w połączeniu z atrakcyjnymi nośnikami i materiałami promocyjnymi, może przynieść wymierne efekty w postaci rozwoju świadomości marki, nawiązania relacji z nowymi klientami oraz, finalnie, wzrostu sprzedaży Twoich produktów.

I takie też wyspy handlowe realizujemy wspólnie z naszymi klientami w Meliński Minuth!

Meliński_Minuth_EuroShop

Stoiska wyspowe od Meliński Minuth — Twój punkt sprzedaży w rękach profesjonalistów

Nasze podejście do projektowania wysp handlowych jest wyjątkowe — bo oparte na ponad 30-letnim doświadczeniu w tworzeniu stoisk targowych dla firm z całego świata. Łączymy w nim estetykę i funkcjonalność; troskę o najmniejsze detale oraz unikalną wizję marki.

Hasło, które przyświeca pracy naszych projektantów to “widzieć więcej”. Rozumiemy, że to właśnie jest głównym celem przedsiębiorców zainteresowanych stworzeniem stoiska wyspowego — wzrost widoczności marki oraz jej produktów. Aranżujemy więc przestrzenie otwarte na klienta: takie, które zaproszą go do kontaktu z Twoją marką i jej przedstawicielami.

Sam produkt to bowiem nie wszystko — zgodnie z jedną z głównych wartości Meliński Minuth, najważniejsza jest relacja z klientem. Zawsze — a w szczególności w przypadku działań marketingu bezpośredniego. Projektując stoiska wyspowe dbamy o to, by szczególne w nim miejsca zajmowali: przedstawiciel Twojej firmy oraz jej potencjalny klient. Sprzedaż to przecież efekt relacji tych dwóch osób — chcemy sprawić, by czuły się one komfortowo.

Praca_zespołowa_i_know-how

Innowacyjne stoiska handlowe- doświadczenie i know-how jako fundament sukcesu

Nasze wyspy handlowe nie wyróżniałby się jednak na rynku, gdyby nie stojąca za nimi technologia. Mając za sobą targowe know-how oraz zespół specjalistów w każdym obszarze produkcji, przenosimy innowacyjne rozwiązania znane ze stoisk targowych największych marek na realia centrów i galerii handlowych. Działamy zgodnie ze standardami zrównoważonego rozwoju, wykorzystania materiałów oraz zarządzania jakością — ISO 20121 i ISO 9001. Nie boimy się jednak wyjść poza schemat — ponieważ wiemy, że to najlepszy sposób, by przykuć uwagę odbiorców.

Rozumiemy także, że tworzenie przestrzeni marketingowych nie jest pracą indywidualną, lecz zespołową. Dlatego też słowem-kluczem do naszych realizacji jest “współpraca”. Z klientami, z którymi utrzymujemy stały kontakt na każdym etapie projektu. Oraz z naszymi partnerami biznesowymi, wspierającymi realizację stoisk wyspowych. Bierzemy na siebie także odpowiedzialność za kontakt z przedstawicielami centrów handlowych — ponieważ Meliński Minuth zapewnia wsparcie na każdym poziomie: koncepcyjnym, technicznym i organizacyjnym.

Nasze podejście do współpracy oraz realizacji projektów przyniosło wymierne rezultaty wielu markom — a nam, długą listę branżowych wyróżnień. Czołowe miejsca w corocznym konkursie Ekspozycja Roku, kilkadziesiąt statuetek Acanthus Aureus czy liczne medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to tylko część spośród zdobytych przez zespół Meliński Minuth nagród.

Wyspy handlowe 03

Stosujemy szeroką gamę materiałów

Stanowiska wykonujemy z szerokiej gamy materiałów zapewniających trwałość i estetyczny wygląd. Co więcej, oferujemy nie tylko samą konstrukcję, ale również niestandardowe meble, grafikę i sprzęt multimedialny.

Stworzymy je w taki sposób, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. Dzięki najnowszemu zapleczu produkcyjnemu wykonujemy wyspy samodzielnie gwarantując dbałość o każdy detal. Łączenie funkcjonalności z estetyką opanowaliśmy do perfekcji!

Proces tworzenia i realizacji

Przez proces projektowy przechodzimy wspólnie z Państwem – chętnie dyskutujemy, tak, by stworzyć wyspę handlową w pełni realizującą Państwa wyobrażenie i cele sprzedażowe.

  1. Twoje potrzeby
    Uwielbiamy spotykać się z naszymi Klientami! Poznanie Państwa, firmy i głównych idei, które przyświecają działalności są dla nas niezbędne do tego, by stworzyć najlepsze rozwiązanie do wzmocnienia Państwa biznesu. Słuchamy uważnie, nie boimy się zadawać pytań, jesteśmy do dyspozycji zawsze wtedy, gdy oczekują Państwo od nas wsparcia.
  2. Design & kreacja
    Nasz zespół projektowy to ludzie, których miłością jest design i wzornictwo. Ich niebanalne pomysły sprawiają, że odkrywamy na nowo to, co wydawało się, że już nie ma przed nami tajemnic. Nie chodzi bowiem o to, by odwzorowywać to, co już zostało stworzone, a kreować coś, co dla innych będzie inspiracją.
  3. Realizacja celów
    Jesteście dla nas najważniejsi! Naszym celem jest więc Państwa satysfakcja. Mamy świadomość tego, że uzyskamy ją tylko wtedy, gdy nasz perfekcyjny projekt urzeczywistni się w formie wyspy usługowej najwyższej jakości. Wtedy już tylko krok do tego, by Państwa strategia sprzedażowa stała się nie tylko wizją, ale zrealizowanym planem.

Stwórzmy kolejny projekt wspólnie!

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób Meliński Minuth może zwiększyć widoczność Twojej marki — zapraszamy do zapoznania się z case studies naszych dotychczasowych projektów — lub kontaktu z nami.

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.