Przegląd nagrodzonych projektów – marka BLUM na Warsaw Home

min

Z przyjemnością prezentujemy stoiska, które swoimi niestandardowymi rozwiązaniami projektowymi przyczyniły się do sukcesu naszych Klientów. Atrakcyjnie zaaranżowana przestrzeń ekspozycyjna, odpowiednio dobrane materiały konstrukcyjne, nieszablonowe pomysły, dbałość o najmniejszy szczegół to czynniki, które powodują, że stoiska przyciągają odwiedzających. To niewątpliwie przyczynia się do zwrotu z inwestycji przeznaczonej na imprezy targowe.

Jeżeli chcesz zobaczyć jak to robią najbardziej rozpoznawalne marki to koniecznie przeczytaj nasz wpis. Zdradzamy, co przyczyniło się do sukcesu firmy BLUM Polska na targach Warsaw Home 2019. Warto dodać, że stoisko zajęło 1 miejsce w kategorii: Ekspozycje targowe krajowe powyżej 50 m2 w konkursie Ekspozycja Roku.

O wystawcy 

Blum to rodzinne przedsiębiorstwo o międzynarodowym zasięgu z centralą w Austrii. Firma jest producentem wysokiej jakości okuć meblowych: innowacyjnych systemów zawiasów, szuflad oraz podnośników do frontów górnych. Powyższe produkty doceniane są przez Klientów od wielu lat.

Założycielem jest Julius Blum, który stworzył przedsiębiorstwo ponad 60 lat temu. Wytwarzane produkty są tak skonstruowane, by w codziennym użytkowaniu gwarantować funkcjonalność i trwałość. Ich jakość pozostaje niezmienna przez cały okres użytkowania, dlatego firma Blum udziela Dożywotniej Gwarancji na swoje produkty. Kompleksowe podejście do kwestii jakościowych dotyczy nie tylko samych produktów. Również w zakresie usług, czy w kontaktach z partnerami i klientami firma chciałaby sprostać tym samym wymaganiom jakościowym.

O targach

Warsaw Home – czterodniowe Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz, przyciągające entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni można spotkać wystawiających się dystrybutorów z branży meblowej oraz dekoracyjnej zarówno z Polski, jaki z zagranicy. Wydarzenie ma charakter biznesowy, natomiast jest również doskonałą okazją do czerpania inspiracji przez pasjonatów wnętrz. Warsaw Home składa się z kilku działów takich jak: SELECTED DESIGN, SELECTED FURNITURE, DECO & POLAND DESIGN FESTIVAL, KITCHEN & DINING, INTERIOR FINISH & WARSAW BUILT.

Inspiracje

Inspiracją do stworzenia stoiska było nawiązanie do konstrukcji domu. Dzięki uzyskaniu takiej formy, produkty naszego Klienta idealnie wkomponowały się w zaprojektowaną przestrzeń. Odwiedzający targi mogli z łatwością wypróbować nowoczesne rozwiązania firmy oraz poczuć domowy klimat.

Zastosowane materiały

Górną część stoiska tworzył fryz. Na nim zostały umieszczone panele z hasłami nawiązującymi do idei firmy. Dzięki skośnemu ułożeniu tworzyły one przestrzenną formę. Podest dodatkowo zwiększa prestiż stoiska, a znajdująca się tam wykładzina sprawia, że czujemy się jak w domu.

Poruszając się po targach już z oddali można było zauważyć przykuwające wzrok, podświetlane logo firmy. Umieszczono je w formie kasetonu, po dwóch stronach fryzu.

Zwracającym uwagę punktem na stoisku była kuchnia. To miejsce jest pełne ciekawych rozwiązań oraz możliwości. Nawiązuje także do światowych trendów. Wykorzystane w niej materiały są wysokiej jakości, a dzięki zastosowaniu innego odcienia wykładziny, staje się wydzieloną strefą.

Wielkoformatowe grafiki idealnie wkomponowały się w strefę kuchenną i dodatkowo dodawały przestronności całemu wnętrzu.

Strefy stoiska

Strefa rozmów została zaaranżowana, w tylnej części stoiska. Znajdujący się przed nią regał z zielonymi akcentami, nadaje delikatny kamuflaż temu miejscu. Dzięki takiemu zabiegowi, został zwiększony komfort podczas rozmów biznesowych. Wejście na zaplecze zasłonięto specjalnie dobraną tkaniną, która dodatkowo nadawała domowego charakteru.

Strefa kuchni w każdym domu jest sercem i centralnym punktem. W tym miejscu rozpoczynamy swoją podróż po przestrzeni wypełnionej nowoczesnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami, które stają się idealnym podłożem do rozpoczęcia konwersacji. Wartym uwagi jest także sufit, który nie tylko pozwolił na doświetlenie wydzielonej strefy, ale także stał się nawiązaniem do bryły domu. Ciekawym pomysłem była także ekspozycja zawiasów, które zaprezentowano w przeszklonych naczyniach na blacie kuchennym. 

Strefa AGE EXPLORER to manekin, ubrany w specjalny kombinezon, który symuluje proces starzenia. Dzięki takiej metodzie, użytkownik może sprawdzić z jakimi trudnościami spotykają się osoby w starszym wieku i jak produkty firmy Blum mogą ułatwić im codzienne funkcjonowanie.

Ciekawym punktem był również modułowy system do przechowywania. Zostały w nim umieszczone produkty z różnych domowych pomieszczeń, co nawiązywało do uniwersalności produktu. Strefa SPACE TOWER była chętnie testowana przez zwiedzających targi.

Wielką rolę grały dodatki. Dzięki wyposażeniu ekspozycji w produkty codziennego użytku, odwiedzający mógł z łatwością odnaleźć się w otoczeniu oraz w łatwy sposób wizualizować swoją własną, domową przestrzeń.

W strefieTrójkąt Architekta, zostały przedstawione pokazowe rozwiązania systemów firmy. Powstało miejsce, w którym można zaobserwować łączenie design z funkcjonalnością. Ten kącik inspiruje dzięki zastosowaniu różnorodnych materiałów.

W strefie Jazda próbna kuchni zostały umieszczone mobilne szafki kuchenne oraz pokazowa makieta. W ten sposób odwiedzający mogą sprawdzić wygodę i funkcjonalność swojej przyszłej kuchni, przed dokonaniem zakupu.

Strefa „Głowa z pomysłami” zawierała dwie szuflady z kartami pełnymi inspiracji dla architektów oraz stolarzy korzystających z systemów BLUM. Całość została podświetlona i tworzyła LIGHTBOX.

Detal ma znaczenie 

Warto podkreślić, że firma nie tylko produkuje estetyczne oraz funkcjonalne przedmioty, ale także dba o ich prezentację. Produkty BLUM zostały oznakowane minimalistycznymi i ekologicznymi metkami.

Próbki materiałów BLUM zostały zaprezentowane w elegancki i nieszablonowy sposób. Wkomponowano je w otoczenie tak, aby jednocześnie były łatwo dostępne, ale także nawiązywały stylem do pozostałych elementów znajdujących się na stoisku.

Ekologiczne postępowanie

W firmie Blum wszyscy są przekonani, że w długim okresie ekologiczne postępowanie przynosi także ekonomiczne korzyści. Trwałość produktów jest tylko jednym z wielu ważnych aspektów. Dalszymi istotnymi elementami są: korzystanie z przyjaznych dla środowiska procesów, mądre wykorzystanie materiałów i rozsądne gospodarowanie energią. Dobry przebieg pracy, optymalne wykorzystanie przestrzeni użytkowej i wysoki komfort ruchu to ważne cechy funkcjonalnej kuchni. Pomysły firmy dotyczące jej planowania pozwalają zorganizować wnętrze mebli, by było ono funkcjonalne, komfortowe i ergonomiczne.


Skontaktuj się z nami już dziś! Dołącz do grona firm, które nam zaufały i osiągnęły sukces targowy!

    Nagrodzone projekty – marka Coway na IFA Berlin
    program targowy

    Zwracamy uwagę na efektywne gospodarowanie materiałami oraz promowanie ekologicznych rozwiązań

    Wiele elementów z naszych realizacji przetwarzamy, odnawiamy i ponownie wykorzystujemy, działając zgodnie z ideą ECOthinking, a wdrożona przez nas norma ISO 20121 jest tego formalnym potwierdzeniem.

    więcej

    WIEMY, CO JEST KLUCZOWE W KREOWANIU WIZERUNKU TWOJEJ MARKI.

    STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE!