Od ponad 30 lat kreujemy przestrzeń targową i komercyjną na rynkach europejskich.
Projektujemy, doradzamy oraz wykonujemy stoiska targowe, ale przede wszystkim wspieramy wystawców w doborze optymalnych rozwiązań, które pozwalają odnieść sukces targowy!
Działamy nieszablonowo odkrywając potencjał marek i wzmacniając ich pozycję rynkową.
Historia Meliński Minuth stanowi podstawę naszego DNA.
Rozpoczyna się historia lidera w projektowaniu stoisk targowych. Andrzej Meliński łączy siły z niemiecką spółką Minuth, która może pochwalić się ponad 100-letnim doświadczeniem w sektorze targowym.
W tym samym roku przedsiębiorstwo staje się członkiem Polskiej Izby Przemysłu Targowego, której jednym z założycieli jest pochłonięty branżą Andrzej Meliński.
W 1996 roku na mapie Poznania pojawia się siedziba Meliński Minuth z halą produkcyjną i magazynową. Od tego czasu adres pozostaje niezmienny. To tutaj prowadzimy administrację, uzgadniamy szczegóły z klientami i projektujemy, po czym nieszablonowe pomysły przekuwamy w rzeczywistość.
W 1999 roku następuje przejęcie udziałów i Meliński Minuth staje się wyłącznie polską firmą, dla której jednym z przełomowych wydarzeń jest pierwsza realizacja zagraniczna – stoisko Amica na targach Domotechnica w Kolonii. Właścicielami firmy są Teresa i Andrzej Melińscy, którzy do dziś czynnie uczestniczą w życiu firmy. Nie tylko zarządzają zespołem, ale także wspierają pracowników swoją radą i doświadczeniem.
Pierwsza dekada XXI wieku to ciągły rozwój – m.in. firma wdraża System Zarządzania Jakością ISO 9001.
Dzięki sprawnej organizacji i kreatywności projektantów Meliński Minuth jest wysoce cenione przez jurorów wielu konkursów. Rozpoczyna się pasmo sukcesów, różnorodnych wyróżnień i nagród.
Wraz z rozwojem organizacyjnym następuje rozbudowa portfolio projektów zagranicznych. Jednym z nich jest udział pod własną marką w targach EuroShop w 2005 roku. Cztery lata później Meliński Minuth zostaje członkiem IFES International Federation of Exhibition & Event Services, dzięki czemu utrwala swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Andrzej Meliński myśli o przyszłości, dzięki czemu zawsze jest o krok przed konkurencją. W 2009 roku rozwija studio graficzne o nową maszynę do druku wielkoformatowego, która doskonale uzupełnia kompleksowość naszych usług.
Ciągłe inwestycje i wzrost wartości firmy zostają uznane m.in. w prestiżowym rankingu Diamenty Forbesa 2010.
Nie zostając obojętnym wobec środowiska zaczynamy podejmować działania zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju. Naszą aktywność potwierdza przyznane przez IFES w 2013 roku Sustainability Award. W 2014 roku jako pierwsi Polsce i nieliczni w Europie implementujemy System Zrównoważone Zarządzanie Eventami ISO 20121, a rok później otrzymujemy certyfikat wdrożenia.
Aby świadczyć usługi najwyższej jakości stale poprawiamy komfort pracy pracowników. W 2018 roku budynek biurowy zostaje rozbudowany dostosowując się do potrzeb całego zespołu. Nowe sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, socjalne oraz taras zewnętrzny są spójnie i utrzymane w nowoczesnej estetyce.
W związku z dynamiczną rzeczywistością dywersyfikujemy portfel działalności firmy. Rozszerzamy zakres usług o projektowanie wnętrz biurowych i mieszkalnych, jednak w głównej mierze nadal skupiamy się na tworzeniu stoisk targowych.
Nie działamy w pojedynkę! Jako członkowie wielu organizacji mamy realny wpływ na rozwój branży targowej!
WIEMY, CO JEST KLUCZOWE W KREOWANIU WIZERUNKU TWOJEJ MARKI.
STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE!