Stawiamy na kompleksowe postrzeganie marki i jej potrzeb.
Doświadczenie w branży wystawienniczej wykorzystujemy oferując również naszym klientom stoiska w galeriach handlowych.
Jest to szczególny rodzaj realizacji, gdzie wymagany jest nie tylko ciekawy pomysł na aranżację, ale przede wszystkim funkcjonalne rozplanowanie powierzchni, jaką ma wystawca do dyspozycji.
Działania marketingowo-sprzedażowe mogą przybierać różne formy, a odpowiednia prezentacja przyciągnie uwagę odbiorcy. Hasło „widzieć więcej” urzeczywistniamy w projektach wspierających działania komercyjne firm. Najważniejszym z nich są różnego rodzaju „punkty sprzedaży” – tzw. POS-y.
Różnorodność rozwiązań przestrzennych i innych wykorzystywanych przez nas nośników i materiałów promocyjnych ubierzemy w niebanalną koncepcję wzmacniając główny cel klienta zainteresowanego stworzeniem takiej przestrzeni.
Wyspy handlowe — nazywane także stoiskami wyspowymi, wyspami lub stoiskami handlowymi — to nieodłączny element każdej galerii handlowej… oraz działań marketingowych wielu firm. Dzięki swojemu atrakcyjnemu położeniu i otwartemu charakterowi, stanowią doskonały punkt pierwszego kontaktu z marką, a także umożliwiają prezentację jej produktów w niezobowiązujący dla potencjalnego klienta sposób.
Jednak by stoisko wyspowe przyniosło Twojej firmie zamierzone efekty, musi ono na pierwszym miejscu przyciągnąć uwagę odbiorcy, a następnie — utrzymać ją na dłużej. Kluczem jest tu ciekawy pomysł na aranżację — wyróżniający wyspę spośród innych standów — oraz funkcjonalne zagospodarowanie przestrzeni — tak, aby stoisko dobrze zgrało się z zabudową samego centrum i zachęcało swoim charakterem do sprawdzenia oferty marki.
Tak przygotowany projekt, w połączeniu z atrakcyjnymi nośnikami i materiałami promocyjnymi, może przynieść wymierne efekty w postaci rozwoju świadomości marki, nawiązania relacji z nowymi klientami oraz, finalnie, wzrostu sprzedaży Twoich produktów.
I takie też wyspy handlowe realizujemy wspólnie z naszymi klientami w Meliński Minuth!
Nasze podejście do projektowania wysp handlowych jest wyjątkowe — bo oparte na ponad 30-letnim doświadczeniu w tworzeniu stoisk targowych dla firm z całego świata. Łączymy w nim estetykę i funkcjonalność; troskę o najmniejsze detale oraz unikalną wizję marki.
Hasło, które przyświeca pracy naszych projektantów to “widzieć więcej”. Rozumiemy, że to właśnie jest głównym celem przedsiębiorców zainteresowanych stworzeniem stoiska wyspowego — wzrost widoczności marki oraz jej produktów. Aranżujemy więc przestrzenie otwarte na klienta: takie, które zaproszą go do kontaktu z Twoją marką i jej przedstawicielami.
Sam produkt to bowiem nie wszystko — zgodnie z jedną z głównych wartości Meliński Minuth, najważniejsza jest relacja z klientem. Zawsze — a w szczególności w przypadku działań marketingu bezpośredniego. Projektując stoiska wyspowe dbamy o to, by szczególne w nim miejsca zajmowali: przedstawiciel Twojej firmy oraz jej potencjalny klient. Sprzedaż to przecież efekt relacji tych dwóch osób — chcemy sprawić, by czuły się one komfortowo.
Nasze wyspy handlowe nie wyróżniałby się jednak na rynku, gdyby nie stojąca za nimi technologia. Mając za sobą targowe know-how oraz zespół specjalistów w każdym obszarze produkcji, przenosimy innowacyjne rozwiązania znane ze stoisk targowych największych marek na realia centrów i galerii handlowych. Działamy zgodnie ze standardami zrównoważonego rozwoju, wykorzystania materiałów oraz zarządzania jakością — ISO 20121 i ISO 9001. Nie boimy się jednak wyjść poza schemat — ponieważ wiemy, że to najlepszy sposób, by przykuć uwagę odbiorców.
Rozumiemy także, że tworzenie przestrzeni marketingowych nie jest pracą indywidualną, lecz zespołową. Dlatego też słowem-kluczem do naszych realizacji jest “współpraca”. Z klientami, z którymi utrzymujemy stały kontakt na każdym etapie projektu. Oraz z naszymi partnerami biznesowymi, wspierającymi realizację stoisk wyspowych. Bierzemy na siebie także odpowiedzialność za kontakt z przedstawicielami centrów handlowych — ponieważ Meliński Minuth zapewnia wsparcie na każdym poziomie: koncepcyjnym, technicznym i organizacyjnym.
Nasze podejście do współpracy oraz realizacji projektów przyniosło wymierne rezultaty wielu markom — a nam, długą listę branżowych wyróżnień. Czołowe miejsca w corocznym konkursie Ekspozycja Roku, kilkadziesiąt statuetek Acanthus Aureus czy liczne medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to tylko część spośród zdobytych przez zespół Meliński Minuth nagród.
Stanowiska wykonujemy z szerokiej gamy materiałów zapewniających trwałość i estetyczny wygląd. Co więcej, oferujemy nie tylko samą konstrukcję, ale również niestandardowe meble, grafikę i sprzęt multimedialny.
Stworzymy je w taki sposób, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. Dzięki najnowszemu zapleczu produkcyjnemu wykonujemy wyspy samodzielnie gwarantując dbałość o każdy detal. Łączenie funkcjonalności z estetyką opanowaliśmy do perfekcji!
Przez proces projektowy przechodzimy wspólnie z Państwem – chętnie dyskutujemy, tak, by stworzyć wyspę handlową w pełni realizującą Państwa wyobrażenie i cele sprzedażowe.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób Meliński Minuth może zwiększyć widoczność Twojej marki — zapraszamy do zapoznania się z case studies naszych dotychczasowych projektów — lub kontaktu z nami.
WIEMY, CO JEST KLUCZOWE W KREOWANIU WIZERUNKU TWOJEJ MARKI.
STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE!