KACZKAN Zakład Produkcji Drzewnej

01

Szczegóły

Targi

Warsaw Home

Projekt stoiska & realizacja

Meliński Minuth

02

Opis realizacji

Stoisko dla firmy KACZKAN na targach Warsaw Home w Nadarzynie zajmowało powierzchnię 120 m2. Zostało zaprojektowane tak, by przede wszystkim podkreślić piękno produktów klienta.

Firma stawia na nowoczesny design oraz kreuje trendy w  branży podłóg drewnianych i to odzwierciedlać miała przestrzeń targowa. Inspiracją do stworzenia projektu była miłość do drewna oraz łączenia faktur.

Stoisko targowe firmy Kaczkan zostało podzielone na strefy.

Wartą uwagi strefą ekspozycyjną były kubiki z drewnianej konstrukcji w kolorze czarnym.  Mniejszy kubik pełnił rolę pomieszczenia wzorcowego z podłogą klienta uzupełnioną pasującymi do charakterystyki produktu i firmy dodatkami – meblami, roślinami oraz tekstyliami.

Strefa informacyjna znajdowała się przy głównym szlaku komunikacyjnym. Znajdowała się w niej lada info oraz standy z katalogami.  W tym miejscu można było spotkać specjalnego gościa firmy KACZKAN, twarz marki Rozalię Mancewicz – polską modelkę, zdobywczyni tytułu Miss Polonia w roku 2010 oraz Miss Polski nastolatek z roku 2004.

Strefa ekspozycyjna oraz strefa rozmów z klientami przenikały się na stoisku. Półotwarty VIP room oraz bardziej dostępna strefa znajdująca się w większym kubiku otoczone były produktami klienta. Pozwoliło to na odnoszenie się do oferty w trakcie rozmów handlowych. Wytyczono także dodatkowe strefy ekspozycyjne. Ich założeniem była duża dostępność dla zwiedzających, dlatego też ekspozytory ustawione zostały z trzech stron stoiska – wszędzie tam, gdzie znajdowały się szlaki komunikacyjne.

Prostota oraz elegancja to słowa kluczowe przy tej realizacji. Ciemne kolory nadały natomiast niepowtarzalnego charakteru budowli.  Stoisko odzwierciedlało trendy obowiązujące w designie – skandynawski, lekko surowy styl, któremu ciepła i przytulności nadawało naturalne drewno. Prosta konstrukcja stworzyła nowoczesny charakter stoiska, jednocześnie nie przytłaczając zwiedzającego, a koncentrując jego uwagę na prezentowanych produktach.

Podwieszane kostki nad stoiskiem to aluminiowa konstrukcja pokryta tkaniną. Elementy te stanowiły nie tylko ozdobę stoiska, ale przede wszystkim zapewniły klientowi widoczność na hali targowej.

Prezentacja produktowa zasługuje na szczególną uwagę.  Zachwycała jej różnorodność, która jednocześnie tworzyła spójną całość.  Drewno przedstawione zostało na ekspozytorach wielokrotnego użytku, ale również w nietypowej formie tablic, z których stworzono niejako rzeźbę na ścianie stoiska. Tablice wypełniały także konstrukcję ścian większego z kubików, co utworzyło piękną ażurową kompozycję.  Wykorzystanie drewna Klienta do wykończenia podłogi stoiska pozwoliło także na ekspozycję produktu niemalże w jego codziennej roli. Duża powierzchnia pozwoliła natomiast na wydobycie piękna produktu.

Wzrok odwiedzających przykuwały wielkoformatowe grafiki. Na zewnątrz stoiska umieszczono zdjęcia modelki Rozalii Mancewicz. Natomiast w VIP roomie ozdobę ściany stanowił kolaż zdjęć nowej, niezwykle imponującej siedziby firmy KACZKAN.

Diabeł tkwi w szczegółach. Ważną rolę przy aranżacji stoiska pełniły więc elementy dekoracyjne i wykończeniowe.  Do stylistyki przestrzeni targowej dopasowane zostały meble i dodatki w stylu loftowym, takie jak metalowe donice czy ażurowe lampy. Dużą wagę przykładano także do  roślin. Elementem ozdobnym były duże kwiaty w donicach oraz „las w szkle”, który jednocześnie nawiązywał do naturalnego pochodzenia produktu.

Dbałość o środowisko naturalne oraz zrównoważone zarządzanie to wartości, które łączą firmę KACZKAN i Meliński Minuth.

Drewno, z którego produkowane są deski pochodzi niezmiennie ze sprawdzonych
i racjonalnie zarządzanych źródeł – głównie z Warmii i Mazur. Pozyskiwane jest ono zgodnie z zasadami świadomego zarządzania zasobami naturalnymi, natomiast wszystkie produkty Kaczkan posiadają certyfikat FSC oraz pełną dokumentację zgodną z wymogami Unii Europejskiej.

Każdy z etapów produkcji firmy KACZKAN odbywa się w Europie i jest nadzorowany przez eksperta. Odróżnia to markę od innych firm, które produkują podłogę na skalę masową. Innowacyjne technologie pozwalają na uzyskanie wysokiej precyzji, optymalizację produkcji, obniżenie kosztów oraz ochronę środowiska, co potwierdza aż siedem certyfikatów PN-EN dotyczących jakości produkcji, certyfikat CE (Conformite Europeene), deklarujący spełnienie wymogów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania oraz jakości produktów wg dyrektyw UE, certyfikat DIBT świadczący o jakości produktów oraz o wysokich standardach środowiska i ludzi w branży budowlanej, a także certyfikat FSC, przyznawany za poszanowanie zasad gospodarki leśnej.

Proekologiczne działania promuje również Meliński Minuth. Projektując stoiska każdorazowo priorytetem są dla nas nie tylko potrzeby klienta. Zgodnie ze standardami ISO 20121 Zrównoważone Zarządzanie Eventami przywiązujemy również wagę do dbałości o środowisko naturalne. Staramy się, by wykorzystane na stoisku elementy zostały wykorzystane ponownie. Najlepszym przykładem jest stoisko z targów Warsaw Home.

Przygotowane przez klienta tablice produktowe wykończone zostały drewnianą ramą w kolorze czarnym. Elementy te, wykorzystywane są wielokrotnie w trakcie targów oraz branżowych eventów. Ponownie użyte zostały też lada oraz stojaki na ulotki. Warto podkreślić, iż oba te elementy wykończone zostały drewnem pochodzącym z zasobów klienta.

Stoisko targowe KACZKAN na targach Warsaw Home wzbudziło zainteresowanie i zachwyt zwiedzających. Potwierdzeniem uznania dla realizacji  jest wielokrotne wykorzystywanie zdjęć na wielu stronach i portalach poświęconych tematyce designu i wystąpień targowych.

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.