Nagrodzone projekty – Meliński Minuth na EUROSHOP Dusseldorf

min

Nie tylko tworzymy stoiska dla naszych klientów, ale również sami reprezentujemy swoją ofertę na branżowych imprezach targowych. W każdej realizacji staramy się znaleźć coś niepowtarzalnego, coś co przyciągnie uwagę klientów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Za oryginalny pomysł i niekonwencjonalne podejście do realizacji stoiska zostaliśmy finalistą konkursu Exhibitor Magazine’s podczas targów Euroshop 2017 w Dusseldorfie. Stoisko targowe wywołało efekt „wow”, który oczekuje każdy wystawca. Naszych projektantów nie ogranicza metraż stoiska. Potrafią oni stworzyć coś niepowtarzalnego nawet na małych przestrzeniach. Funkcjonalność i efektywne zagospodarowanie powierzchni to podstawa. Stąd też, stoisko zostało również wyróżnione w konkursie Ekspozycja Roku 2017 w ramach kategorii ekspozycje zagraniczne do 50 m2. Dodatkowo realizacja została oparta na zasadach zrównoważonego rozwoju przy zastosowaniu ekologicznych materiałów.
Zapraszamy do przeczytania krótkiego wpisu, który opisuje jak osiągnęliśmy ten sukces.

O nas

Meliński Minuth to zespół kreatywnych ludzi, których pasją są targi. Wspólnie pracujemy na sukces naszych Klientów, oferując im kompleksową obsługę wystąpień targowych. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważnym i angażującym przedsięwzięciem jest dla Firmy udział w branżowych targach. Dążymy więc do perfekcji w indywidualnym projektowaniu i budowaniu stoisk targowych, wiedząc, że w ostatnim dniu montażu liczą się trzy rzeczy:

jakość,

terminowe oddanie stoiska,

efekt.

O targach

Targi Euroshop, to odbywające się cyklicznie, co 4 lata Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy. Są niezwykle prestiżowe. W Dusseldorfie spotkać można światowych liderów skupionych wokół szeroko rozumianej branży eventowej. Uczestnicy wydarzenia są podzieleni na 7 kategorii : marketing POP, Marketing Expo & Event, Retail Technology, Lighting, Visual Merchandising, Shop Fitting & Store design, Management Food Tech & Energy.
Targi EuroShop są nie tylko miejscem spotkań i nawiązywania relacji biznesowych, ale
i miejscem gdzie kreują się trendy wystawiennicze na najbliższe lata. Cztery lata przygotowań pomiędzy kolejnymi edycjami przynoszą efekty w postaci nietuzinkowych i innowacyjnych projektów stoisk. Każde z nich opowiada osobną historię, a ich projektanci prześcigają się w pomysłach jak przyciągnąć wzrok Klienta.

Charakterystyka stoiska

Stoisko firmy Meliński Minuth jest minimalistyczne i ascetyczne w swojej formie. Zostało stworzone zgodnie z zasadą, mniej znaczy więcej, a siła tkwi w prostocie. Projekt jest nowatorski, ma niepowtarzalny wygląd i industrialny charakter. Jego wysokie ściany i strzelista konstrukcja nadają jemu monumentalny wygląd, jednocześnie nie przytłaczając potencjalnego Klienta, a wręcz przeciwnie swoją budową zapraszając do środka. Kluczowym elementem jest materiał, z którego wykonana została konstrukcja. Jest to sklejka w kolorze naturalnego drewna. Surowość materiału pozwala uzyskać ascetyczny charakter oraz wpisuje się w aktualne trendy.

Siła tkwi w prostocie, a diabeł w szczegółach. Projektantka postawiła więc na kilka przyciągających wzrok elementów, które nadają charakteru całości i sprawiają, że obok stoiska Meliński Minuth nie można przejść obojętnie. Silnym akcentem są krzesła w firmowym kolorze, które kontrastują ze spokojną i stonowaną kolorystyką całości przestrzeni. Wzrok przyciągają również sukulenty umieszczone w szklanych naczyniach. Ciekawym elementem jest także ekologiczny sznurek, który po odpowiednim zamocowaniu utworzył „oś czasu”. Kalendarium,
 z zaznaczonymi kamieniami milowymi w historii firmy, od jej założenia w 1993 roku, aż po wydarzenia bieżące zostało umieszczone na ścianie głównej wewnątrz stoiska. Timeline podkreśla bogate doświadczenie firmy i akcentuje ważne wydarzenie, którym jest nadchodzący jubileusz 25-lecia działalności. Elementem przykuwającym uwagę jest także podświetlone logo. Umieszczenie go na wysokości 5 metrów zapewniło nam dobrą widoczność nawet z dalekiego zakątka hali targowej. Interesującym pomysłem jest również ukrycie w ścianie ekspresu do kawy. Jest to również rozwiązanie niezwykle praktyczne – ekspres jest na zewnątrz stoika, a nie w zapleczu, co umożliwia nam przygotowanie kawy nie tracąc kontaktu wzrokowego z Klientem. Po przygotowaniu napoju możemy jednak schować go w ścianie tak, by nie zawsze estetycznie wyglądające urządzenie nie zaburzało idealnego obrazu stoiska.

Całość stoiska łączy motyw serca, który jest znakiem firmowym Meliński Minuth, widocznym na materiałach marketingowych, jak również towarzyszy naszemu hasłu „We love exhibitions’’. Serce, choć dyskretnie, zaznaczone jest zarówno na zewnątrz, jak i w środku stoiska. Na pierwszy rzut oka być może nawet nie widoczne, ale takie było zamierzenie. Mówimy do naszego Klienta: zatrzymaj się, a dostrzeżesz więcej. Serce ma postać linearną, pasującą w stylistyce zarówno do osi czasu, jak i metalowych prętów tworzących nogi krzeseł.

Design oraz nietuzinkowy pomysł na aranżację stoiska firmy Meliński Minuth został docenione przez Magazyn Targów Euroshop. Projekt znalazł się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Exhibitors Magazine’s Euroshop Awards.

Ekologia

Projektując stoiska każdorazowo priorytetem są dla nas nie tylko potrzeby Klienta. Zgodnie ze standardami ISO 20121 Zrównoważone Zarządzanie Eventami przywiązujemy również wagę do dbałości o środowisko naturalne. Po targach EuroShop wszystkie elementy, które udało nam się zachować zostały wykorzystane ponownie. Specjalnie przygotowane na tę okazję stół oraz lada dostały swoje drugie życie przy kolejnych realizacjach.


Skontaktuj się z nami już dziś! Dołącz do grona firm, które nam zaufały i osiągnęły sukces targowy!

    Nagrodzone Projekty – marka Sharp na IFA Berlin Nagrodzone projekty – marka Profim na Orgatec Kolonia
    program targowy

    Zwracamy uwagę na efektywne gospodarowanie materiałami oraz promowanie ekologicznych rozwiązań

    Wiele elementów z naszych realizacji przetwarzamy, odnawiamy i ponownie wykorzystujemy, działając zgodnie z ideą ECOthinking, a wdrożona przez nas norma ISO 20121 jest tego formalnym potwierdzeniem.

    więcej

    WIEMY, CO JEST KLUCZOWE W KREOWANIU WIZERUNKU TWOJEJ MARKI.

    STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE!