O wystawcy
Raben-Group to firma rodzinna z ponad 90-letnim doświadczeniem. Obecne w 15 krajach przedsiębiorstwo nieustannie się rozwija, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju całej branży. Raben oferuje usługi z zakresu transportu i logistyki. Zespołowi ponad 12 000 osób, przyświecają te same cele, zaangażowanie i pasja. Tworzy to unikalną wartość, którą dzielą się z klientami projektując i realizując kompleksowe rozwiązania logistyczne szyte na miarę. Przedsiębiorstwo podejmuje działania na rzecz zrównoważonego łańcucha dostaw, dbając tym samym o środowisko naturalne.
O targach
Transport Logistic to największe targi logistyczne na świecie. Odbywają się co dwa lata w Monachium. Biorą w nich udział firmy świadczące usługi w zakresie transportu oraz magazynowania. Część targów stanowi wystawa Air Cargo Europe prezentująca usługi globalnego rynku lotniczego. Obecność na targach umożliwia zapoznanie się z najnowszymi trendami obecnymi w branży transportowej oraz nawiązanie relacji biznesowych. Transport Logistic 2023 to obowiązkowe wydarzenie dla wszystkich dążących do sukcesu, innowacji i budowania sieci kontaktów w branży logistycznej.
Inspiracje
Inspiracją dla naszego projektu był architektoniczny beton, czysta biel i żywa zieleń. To zestawienie symbolizuje nie tylko innowacyjność, ale także zaangażowanie firmy w działania zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Połączenie bieli, szarości i elementów zieleni nadało stoisku wyjątkowy charakter.
Podział na strefy
Stoisko zostało starannie zaprojektowane, aby stworzyć spójną przestrzeń, zachowując minimalistyczny design i jednocześnie zapewniając funkcjonalność. Z myślą o naszych gościach, przygotowaliśmy różnorodne strefy, które zapewniły miejsce zarówno do interesujących dyskusji, jak i chwil relaksu. Stoisko zostało podzielone na kilka obszarów, w tym otwarte strefy przeznaczone do dłuższych rozmów, przestrzeń z hokerami i wyższymi stołami, strefę gastronomiczną oraz ekskluzywny privé lounge z wygodnymi kanapami. W każdej strefie obecne były białe lamele, które harmonijnie integrowały całość i wyciszały kompozycję stoiska. Dodatkowo, sprytnie ukryliśmy strefy zaplecza marketingowego oraz kuchnię, dbając o estetykę i funkcjonalność całej przestrzeni. Takie podejście zapewniło naszym gościom wyjątkowe doświadczenie podczas spotkań biznesowych.
Strefa rozmów VIP
Na piętrze została wydzielona dedykowana strefa rozmów VIP, która była podzielona na dwa niezależne pokoje rozmów. Zapewniała ona nie tylko dyskrecję, ale także podnosiła rangę prowadzonych tam biznesowych spotkań. Dzięki starannie zaprojektowanemu wnętrzu, strefa ta tworzyła idealne warunki do poufnych i kluczowych dyskusji.
Strefa gastronomiczna
W strefie gastronomicznej oferowano nie tylko regionalne przysmaki, ale także świeże przekąski, napoje w tym aromatyczną kawę. Dekoracyjne detale zachęcały do odpoczynku i skorzystania z usług dostępnych w niej baristów. W sercu stoiska znalazła się długa lada barowa, która nie tylko nadawała charakteru ekspozycji, ale także zapewniała wygodną przestrzeń pracy dla zespołu baristów oraz miejsce do prowadzenia rozmów. Dodatkowo na wysokości wzroku za ladą barową widoczne były kojące kompozycje z mchu, które wyciszały podczas chwil relaksu przy kawie.
Narożna lada informacyjna
W strategicznym, doskonale widocznym miejscu, przy skrzyżowaniu szlaków komunikacyjnych umieściliśmy narożną ladę informacyjną, przy której uśmiechnięty personel zachęcał do interakcji i zapoznania się z ofertą klienta.
Privé lounge
Rozmowy, rozmowy, rozmowy… W końcu są one integralną częścią targów! Dlatego, dbając o komfort odwiedzających, zapewniliśmy specjalną strefę privé lounge z wygodnymi kanapami, oddzieloną lamelami, w której w spokojnej atmosferze można było przeprowadzać merytoryczne dyskusje.
Lada HR
Targi to również dbanie o przyszły personel! W bocznej części stoiska wyeksponowana została specjalna lada HR wykonana z płyty imitującej beton, przy której czekał uśmiechnięty zespół, bo jak wiadomo uśmiech to klucz do sukcesu! Dodatkowo, pracownicy na stoisku zostali ubrani w specjalnie dobrany dresscode – czerwoną apaszkę, białą koszulę i granatowy garnitur, które razem idealnie komponowały się z kolorystyką stoiska.
Formy promocji
Na stoisku zastosowaliśmy różnorodne techniki, które efektywnie przyciągały uwagę i reprezentowały firmę. Zastosowaliśmy miedzy innymi:
- świecące logo 3D,
- ściana z ekranem LED,
- grafika na tkaninie,
- ekrany dotykowe,
- barwiona plexi z ikonami spółek,
- lightbox z grafiką,
- mnogość haseł firmy.
Stawiamy na nowoczesną formę prezentacji, dowodem na to są ekrany LED i dotykowe, a ich interaktywna charakterystyka aktywizowała odwiedzających. Dodatkowo wszechobecne logotypy klienta pozwalały dostrzec stoisko z oddali, zaś po dotarciu na nie utrwalały świadomość marki. Na tak prestiżowych targach trzeba zadbać o widoczność stoiska– to nie wydatek, to inwestycja!
Użyte materiały
Wszystkie istotne elementy prezentacji i promocji firmy miały swoje miejsce na naszym kompleksowym stoisku, tworząc atmosferę pełnego profesjonalizmu. Na stoisku zastosowaliśmy między innymi:
- białe lamele,
- lakierowany, podświetlany bar,
- płyta imitująca beton,
- duże okna w pokojach,
- trawersa z oświetleniem,
- płyta imitująca beton,
- szara wykładzina,
- grafiki na tkaninie,
- drewniane panele,
- podest,
- żywe rośliny.
Harmonijne połączenie wszystkich komponentów stworzyło idealną atmosferę do przeprowadzania spotkań biznesowych, a zastosowane materiały przyciągały uwagę potencjalnych klientów.
Nowoczesne lamele
Białe lamele ozdobiły fronty ścian konstrukcji piętra nadając jej nowoczesnego wizerunku. Motyw dekoracyjny stał się również formą wyciszenia górnej oraz dolnej strefy rozmów, co umożliwiało rozmówcom przeprowadzanie konwersacji w atmosferze prywatności.
Zrównoważony rozwój
Troska firmy o środowisko wyrażała się poprzez wykorzystanie ekologicznych, zielonych elementów na stoisku, które obecnie zdobią biura klienta. Niezwykłe aranżacje z naturalnego mchu doskonale podkreślały zorientowanie proekologiczne przedsiębiorstwa, nadając stoisku niepowtarzalny charakter. Ich układ symbolizuje ścieżkę do zrównoważonej przyszłości oraz nawiązuje do hasła ,,We connect”, dodatkowo ułożenie w kształcie drogi subtelnie prowadziły odwiedzających po stoisku.
Hasła firmy
Hasła „We care„, „We connect Europe„, „We innovate” opisują najważniejsze założenia Grupy Raben. Były one umiejscowione w strategicznych, bardzo dobrze widocznych miejscach, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zainteresować ich ofertą firmy.
Przenieś się na stoisko!
Przenieś się w czasie, aby doświadczyć atmosfery targów Transport Logistic 2023! Oto nagranie z naszego stoiska, na którym możesz zobaczyć, jak imponująco prezentowało się zrealizowane przez nas stoisko, oraz jak tłumnie było odwiedzane przez uczestników targów. Poczuj targowe emocje i zobacz, jak wyeksponowane elementy stoiska przyciągały uwagę odwiedzających swoim wyjątkowym designem.
Nagrody i wyróżnienia
Stoisko zdobyło drugie miejsce w prestiżowym konkursie Ekspozycja Roku 2023 w kategorii stoisk targowych zagranicznych o powierzchni powyżej 100 m². Konkurs był organizowany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego.
Cel stoiska został osiągnięty w 100%! Cieszyło się ono ogromnym zainteresowaniem odwiedzających, a wszechobecne żywe rośliny podkreślały zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój. Dodatkowo nasze wspólne starania zostały docenione prestiżową nagrodą.