Nagrodzone projekty – Raben-Group na targach Transport Logistic w Monachium

Odkryjcie historię naszego nagrodzonego stoiska, które przygotowaliśmy dla Raben-Group na targi Transport Logistic 2023 w Monachium! Stoisko o powierzchni 195 metrów kwadratowych, z unikalnym 35-metrowym piętrem na spotkania VIP, otrzymało drugie miejsce w konkursie Ekspozycja Roku 2023. Precyzyjnie zaprojektowana przestrzeń, minimalistyczny design oraz wiele elementów żywej roślinności odzwierciedlające zaangażowanie w zrównoważone podejście do ekologii to tylko niektóre z elementów, które wyróżniały nasze stoisko. Odkryjcie, jak stworzyliśmy idealne warunki do owocnych spotkań biznesowych i merytorycznych dyskusji, jednocześnie oddając ducha Grupy Raben.

O wystawcy

Raben-Group to firma rodzinna z ponad 90-letnim doświadczeniem. Obecne w 15 krajach przedsiębiorstwo nieustannie się rozwija, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju całej branży. Raben oferuje usługi z zakresu transportu i logistyki. Zespołowi ponad 12 000 osób, przyświecają te same cele, zaangażowanie i pasja. Tworzy to unikalną wartość, którą dzielą się z klientami projektując i realizując kompleksowe rozwiązania logistyczne szyte na miarę. Przedsiębiorstwo podejmuje działania na rzecz zrównoważonego łańcucha dostaw, dbając tym samym o środowisko naturalne.

O targach

Transport Logistic to największe targi logistyczne na świecie. Odbywają sie co dwa lata w Monachium. Biorą w nich udział firmy świadczące usługi w zakresie transportu oraz magazynowania. Część targów stanowi wystawa Air Cargo Europe prezentująca usługi globalnego rynku lotniczego. Obecność na targach umożliwia zapoznanie się z najnowszymi trendami obecnymi w branży transportowej oraz nawiązanie relacji biznesowych. Transport Logistic 2023 to obowiązkowe wydarzenie dla wszystkich dążących do sukcesu, innowacji i budowania sieci kontaktów w branży logistycznej.


Inspiracje

Inspiracją dla naszego projektu był architektoniczny beton, czysta biel i żywa zieleń. To zestawienie symbolizuje nie tylko innowacyjność, ale także zaangażowanie firmy w działania zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Połączenie bieli, szarości i elementów zieleni nadało stoisku wyjątkowy charakter.

Podział na strefy

Stoisko zostało starannie zaprojektowane, aby stworzyć spójną przestrzeń, zachowując minimalistyczny design i jednocześnie zapewniając funkcjonalność. Z myślą o naszych gościach, przygotowaliśmy różnorodne strefy, które zapewniły miejsce zarówno do interesujących dyskusji, jak i chwil relaksu. Stoisko zostało podzielone na kilka obszarów, w tym otwarte strefy przeznaczone do dłuższych rozmów, przestrzeń z hokerami i wyższymi stołami, strefę gastronomiczną oraz ekskluzywny privé lounge z wygodnymi kanapami. W każdej strefie obecne były białe lamele, które harmonijnie integrowały całość i wyciszały kompozycję stoiska. Dodatkowo, sprytnie ukryliśmy strefy zaplecza marketingowego oraz kuchnię, dbając o estetykę i funkcjonalność całej przestrzeni. Takie podejście zapewniło naszym gościom wyjątkowe doświadczenie podczas spotkań biznesowych.

Strefa rozmów VIP

Na piętrze została wydzielona dedykowana strefa rozmów VIP, która była podzielona na dwa niezależne pokoje rozmów. Zapewniała ona nie tylko dyskrecję, ale także podnosiła rangę prowadzonych tam biznesowych spotkań. Dzięki starannie zaprojektowanemu wnętrzu, strefa ta tworzyła idealne warunki do poufnych i kluczowych dyskusji.

Strefa gastronomiczna

W strefie gastronomicznej oferowano nie tylko regionalne przysmaki, ale także świeże przekąski, napoje w tym aromatyczną kawę. Dekoracyjne detale zachęcały do odpoczynku i skorzystania z usług dostępnych w niej baristów. W sercu stoiska znalazła się długa lada barowa, która nie tylko nadawała charakteru ekspozycji, ale także zapewniała wygodną przestrzeń pracy dla zespołu baristów oraz miejsce do prowadzenia rozmów. Dodatkowo na wysokości wzroku za ladą barową widoczne były kojące kompozycje z mchu, które wyciszały podczas chwil relaksu przy kawie.

Narożna lada informacyjna

W strategicznym, doskonale widocznym miejscu, przy skrzyżowaniu szlaków komunikacyjnych umieściliśmy narożną ladę informacyjną, przy której uśmiechnięty personel zachęcał do interakcji i zapoznania się z ofertą klienta.

Privé lounge

Rozmowy, rozmowy, rozmowy… W końcu są one integralną częścią targów! Dlatego, dbając o komfort odwiedzających, zapewniliśmy specjalną strefę privé lounge z wygodnymi kanapami, oddzieloną lamelami, w której w spokojnej atmosferze można było przeprowadzać merytoryczne dyskusje.

Lada HR

Targi to również dbanie o przyszły personel! W bocznej części stoiska wyeksponowana została specjalna lada HR wykonana z płyty imitującej beton, przy której czekał uśmiechnięty zespół, bo jak wiadomo uśmiech to klucz do sukcesu! Dodatkowo, pracownicy na stoisku zostali ubrani w specjalnie dobrany dresscode – czerwoną apaszkę, białą koszulę i granatowy garnitur, które razem idealnie komponowały się z kolorystyką stoiska.

Źródło: https://www.linkedin.com/company/the-raben-group/

Formy promocji

Na stoisku zastosowaliśmy różnorodne techniki, które efektywnie przyciągały uwagę i reprezentowały firmę. Zastosowaliśmy miedzy innymi:

  • świecące logo 3D,
  • ściana z ekranem LED,
  • grafika na tkaninie,
  • ekrany dotykowe,
  • barwiona plexi z ikonami spółek,
  • lightbox z grafiką,
  • mnogość haseł firmy.

Stawiamy na nowoczesną formę prezentacji, dowodem na to są ekrany LED i dotykowe, a ich interaktywna charakterystyka aktywizowała odwiedzających. Dodatkowo wszechobecne logotypy klienta pozwalały dostrzec stoisko z oddali, zaś po dotarciu na nie utrwalały świadomość marki. Na tak prestiżowych targach trzeba zadbać o widoczność stoiska– to nie wydatek, to inwestycja!

Użyte materiały

Wszystkie istotne elementy prezentacji i promocji firmy miały swoje miejsce na naszym kompleksowym stoisku, tworząc atmosferę pełnego profesjonalizmu. Na stoisku zastosowaliśmy między innymi:

  • białe lamele,
  • lakierowany, podświetlany bar,
  • płyta imitująca beton,
  • duże okna w pokojach,
  • trawersa z oświetleniem,
  • płyta imitująca beton,
  • szara wykładzina,
  • grafiki na tkaninie,
  • drewniane panele,
  • podest,
  • żywe rośliny.


Harmonijne połączenie wszystkich komponentów stworzyło idealną atmosferę do przeprowadzania spotkań biznesowych, a zastosowane materiały przyciągały uwagę potencjalnych klientów.

Nowoczesne lamele

Białe lamele ozdobiły fronty ścian konstrukcji piętra nadając jej nowoczesnego wizerunku. Motyw dekoracyjny stał się również formą wyciszenia górnej oraz dolnej strefy rozmów, co umożliwiało rozmówcom przeprowadzanie konwersacji w atmosferze prywatności.

Zrównoważony rozwój

Troska firmy o środowisko wyrażała się poprzez wykorzystanie ekologicznych, zielonych elementów na stoisku, które obecnie zdobią biura klienta. Niezwykłe aranżacje z naturalnego mchu doskonale podkreślały zorientowanie proekologiczne przedsiębiorstwa, nadając stoisku niepowtarzalny charakter. Ich układ symbolizuje ścieżkę do zrównoważonej przyszłości oraz nawiązuje do hasła ,,We connect”, dodatkowo ułożenie w kształcie drogi subtelnie prowadziły odwiedzających po stoisku.

Hasła firmy

Hasła „We care„, „We connect Europe„, „We innovate” opisują najważniejsze założenia Grupy Raben. Były one umiejscowione w strategicznych, bardzo dobrze widocznych miejscach, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zainteresować ich ofertą firmy.

Przenieś się na stoisko!

Przenieś się w czasie, aby doświadczyć atmosfery targów Transport Logistic 2023! Oto nagranie z naszego stoiska, na którym możesz zobaczyć, jak imponująco prezentowało się zrealizowane przez nas stoisko, oraz jak tłumnie było odwiedzane przez uczestników targów. Poczuj targowe emocje i zobacz, jak wyeksponowane elementy stoiska przyciągały uwagę odwiedzających swoim wyjątkowym designem.


Nagrody i wyróżnienia

Stoisko zdobyło drugie miejsce w prestiżowym konkursie Ekspozycja Roku 2023 w kategorii stoisk targowych zagranicznych o powierzchni powyżej 100 m². Konkurs był organizowany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego.

Cel stoiska został osiągnięty w 100%! Cieszyło się ono ogromnym zainteresowaniem odwiedzających, a wszechobecne żywe rośliny podkreślały zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój. Dodatkowo nasze wspólne starania zostały docenione prestiżową nagrodą.


Jeśli również dążysz do osiągnięcia podobnych sukcesów, nie czekaj – skontaktuj się z nami już dziś!

    Poprzednia realizacja Następna realizacja
    program targowy

    Zwracamy uwagę na efektywne gospodarowanie materiałami oraz promowanie ekologicznych rozwiązań

    Wiele elementów z naszych realizacji przetwarzamy, odnawiamy i ponownie wykorzystujemy, działając zgodnie z ideą ECOthinking, a wdrożona przez nas norma ISO 20121 jest tego formalnym potwierdzeniem.

    więcej

    WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

    STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.