Nagrodzone projekty – marka Kaczkan na Warsaw Home

Z przyjemnością prezentujemy stoiska, które swoimi niestandardowymi rozwiązaniami projektowymi przyczyniły się do sukcesu naszych Klientów. Pamiętajcie, że atrakcyjnie zaaranżowana przestrzeń ekspozycyjna, odpowiednio dobrane materiały konstrukcyjne, nieszablonowe pomysły oraz rzetelny i doświadczony partner specjalizujący się w zabudowie stoisk targowych to „prawie” gotowy przepis na udane wystąpienie targowe. Jeżeli chcesz zobaczyć jak to robią najbardziej rozpoznawalne marki to koniecznie przeczytaj nasz wpis. W kilku punktach zdradzamy, co przyczyniło się do sukcesu firmy Kaczkan na targach Warsaw Home 2018. Warto dodać, że stoisko zajęło 1 miejsce w kategorii Ekspozycje targowe krajowe powyżej 50 m2 w konkursie Ekspozycja Roku 2018.

O Wystawcy 

„Zakład rzemieślniczy. Wyrób listew i parkietów. Henryk i Józef Kaczkan” – szyld o takiej treści pojawił się w 1987 roku na drzwiach skromnego warsztatu, w którym swoją działalność rozpoczęła firma Kaczkan, pierwotnie wytwarzając wyłącznie wyroby tartaczne. Wraz z upływem lat, asortyment firmy zwiększał się, natomiast hale produkcyjne ulegały modernizacji. Dziś śmiało można powiedzieć, że firma Kaczkan jest jednym z kluczowych przedsiębiorstw branży drzewnej na arenie międzynarodowej.

Wieloletnie doświadczenie oraz bogata wiedza na temat drewna i jego obróbki, pozwoliło rodzinnej działalności na stworzenie drewnianych podłóg o bardzo wysokiej jakości oraz wyjątkowej estetyce. Za sukcesem firmy stoi również przykładanie dużej wagi do wyboru jak najlepszych surowców.

Mimo, iż przedsiębiorstwo Kaczkan działa na rynku już od ponad 30 lat, na przestrzeni których znacznie urozmaiciło swoją ofertę oraz zmodernizowało hale, jedno jest niezmienne – tradycyjny i rodzinny charakter prowadzenia działalności. Aktualnie w życie firmy zaangażowane jest trzecie pokolenie, a wartości i zasady rodzinnego przedsiębiorstwa wciąż wzbudzają szacunek i zaufanie klientów.

Roczna produkcja wynosi 1 200 000 m kw. podłóg dwuwarstwowych oraz 200 000 m kw. podłóg litych, a blisko 90% podłóg trafia za granicę – na rynek europejski. Firma otrzymała liczne nagrody , z których najbardziej prestiżowe to Diament Forbesa 2012, 2013 i 2018 roku oraz Gazele Biznesu.

O targach

Warsaw Home to czterodniowe Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz. Podczas wydarzenia prezentowane są oferty producentów i dystrybutorów z branży meblowej, dekoracyjnej, wykończeniowej oraz dodatków. Warsaw Home charakteryzuje koncept mieszany – stanowi zarówno platformę biznesową dla międzynarodowych kontraktacji, a także przestrzeń dla pasjonatów wyposażenia wnętrz. To miejsce zrzeszające architektów, projektantów wnętrz, właścicieli firm, sklepy oraz klientów indywidualnych.

Targi składają się z pięciu poniższych stref tematycznych:

SELECTED DESIGN

FURNITURE  meble

DECO  dekoracje, tekstylia, oświetlenie

KITCHEN & DINING  meble, akcesoria kuchenne oraz AGD

INTERIOR FINISH  podłogi, panele i materiały do ścian, drzwi, kominki, armatura łazienkowa.

Inspiracje

Stoisko dla firmy KACZKAN zaprojektowane zostało tak, by przede wszystkim podkreślić piękno produktów Klienta. Firma stawia na nowoczesny design oraz kreuje trendy w swojej branży i to odzwierciedlać miała przestrzeń targowa. Inspiracją do stworzenia projektu była miłość do drewna oraz łączenia faktur.

Charakterystyka stoiska

Prostota oraz elegancja to słowa kluczowe przy tej realizacji. Ciemne kolory nadały natomiast niepowtarzalnego charakteru budowli. Stoisko odzwierciedla trendy obowiązujące w designie w 2018 roku – skandynawski, lekko surowy styl, któremu ciepła i przytulności nadaje naturalne drewno.

Prosta konstrukcja nadawała nowoczesnego charakteru stoisku, jednocześnie nie przytłaczając zwiedzającego, a koncentrując jego uwagę na prezentowanych produktach.

Podwieszane kostki to aluminiowa konstrukcja pokryta tkaniną. Elementy te stanowiły nie tylko ozdobę stoiska, ale przede wszystkim zapewniały Klientowi widoczność na hali targowej.

Prezentacja produktowa zasługuje na szczególną uwagę. Zachwyca jej różnorodność, która jednocześnie tworzy spójną całość. Drewno przedstawione zostało na ekspozytorach wielokrotnego użytku, ale również w nietypowej formie tablic, z których stworzono niejako rzeźbę na ścianie stoiska. Tablice wypełniały także konstrukcję ścian większego z kubików, co utworzyło piękną ażurową kompozycję. Wykorzystanie drewna Klienta do wykończenia podłogi stoiska pozwoliło także na ekspozycję produktu niemalże w jego codziennej roli. Duża powierzchnia pozwoliła natomiast na wydobycie piękna produktu.

Ważne na stoisku jest drewno. Produkt Klienta zauważalny jest w każdym elemencie – drewniane wykończenie otrzymała lada, a nawet standy na ulotki.

Diabeł tkwi w szczegółach. Ważną rolę przy aranżacji stoiska pełniły więc elementy dekoracyjne i wykończeniowe. Do stylistyki przestrzeni targowej dopasowane zostały meble i dodatki w stylu loftowym, takie jak metalowe donice czy ażurowe lampy. Dużą wagę przykładano także do roślin. Elementem ozdobnym były duże kwiaty w donicach oraz „las w szkle”, który jednocześnie nawiązywał do naturalnego pochodzenia produktu.

Strefy stoiska

Strefa ekspozycyjna oraz strefa rozmów z Klientami przenikały się na stoisku. Półotwarty VIP room oraz bardziej dostępna strefa znajdująca się w większym kubiku otoczone były produktami Klienta. Pozwalało to na odniesienie się do oferty w trakcie rozmów handlowych. Wytyczono także dodatkowe strefy ekspozycyjne. Ich założeniem była duża dostępność dla zwiedzających, dlatego też ekspozytory ustawione zostały z trzech stron stoiska – wszędzie tam, gdzie znajdowały się szlaki komunikacyjne.

Strefa informacyjna znajdowała się przy głównym szlaku komunikacyjnym. Znajdowała się w niej lada info oraz standy z katalogami. Było to również miejsce gdzie spotkać można było gościa firmy KACZKAN, twarz marki Rozalię Mancewicz.

Wartą uwagi strefą ekspozycyjną był mały i duży kubik. Stworzono tu wzorcowe pomieszczenie z podłogą Klienta uzupełnione pasującymi do charakterystyki produktu i firmy dodatkami – meblami, roślinami oraz tekstyliami.

Działania proekologiczne

Drewno, z którego produkowane są deski pochodzi niezmiennie ze sprawdzonych i racjonalnie zarządzanych źródeł – głównie z Warmii i Mazur. Pozyskiwane jest ono zgodnie z zasadami świadomego zarządzania zasobami naturalnymi, natomiast wszystkie produkty Kaczkan posiadają certyfikat FSC oraz pełną dokumentację zgodną z wymogami Unii Europejskiej.

Każdy z etapów produkcji firmy KACZKAN odbywa się w Europie i jest nadzorowany przez eksperta. Odróżnia to markę od innych firm, które produkują podłogę na skalę masową. Innowacyjne technologie pozwalają na uzyskanie wysokiej precyzji, optymalizację produkcji, obniżenie kosztów oraz ochronę środowiska, co potwierdza aż siedem certyfikatów PN-EN dotyczących jakości produkcji, certyfikat CE (Conformite Europeene), deklarujący spełnienie wymogów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania oraz jakości produktów wg dyrektyw UE, certyfikat DIBT świadczący o jakości produktów oraz o wysokich standardach środowiska i ludzi w branży budowlanej, a także certyfikat FSC, przyznawany za poszanowanie zasad gospodarki leśnej.

Proekologiczne działania promuje również Meliński Minuth. Projektując stoiska każdorazowo priorytetem są dla nas nie tylko potrzeby Klienta. Zgodnie ze standardami ISO 20121 Zrównoważone Zarządzanie Eventami przywiązujemy również wagę do dbałości o środowisko naturalne. Staramy się, by wykorzystane na stoisku elementy zostały wykorzystane ponownie. Najlepszym przykładem jest stoisko z targów Warsaw Home.

Przygotowane przez Klienta tablice produktowe wykończone zostały drewnianą ramą w kolorze czarnym. Elementy te, wykorzystywane są wielokrotnie w trakcie targów oraz branżowych eventów.


Skontaktuj się z nami już dziś! Dołącz do grona firm, które nam zaufały i osiągnęły sukces targowy!

    Nagrodzone projekty – marka Komplet na POLAGRA-TECH Nagrodzone projekty – marka Profim na Orgatec Kolonia
    program targowy

    Zwracamy uwagę na efektywne gospodarowanie materiałami oraz promowanie ekologicznych rozwiązań

    Wiele elementów z naszych realizacji przetwarzamy, odnawiamy i ponownie wykorzystujemy, działając zgodnie z ideą ECOthinking, a wdrożona przez nas norma ISO 20121 jest tego formalnym potwierdzeniem.

    więcej

    WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

    STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.