Daj się zauważyć!
Udział w wydarzeniach branżowych to doskonały sposób na zakomunikowanie swojej obecności na rynku i zdobycie nowych klientów oraz partnerów biznesowych. Warto jednak pamiętać, że stanowisko targowe jest nie tylko miejscem, gdzie prezentujesz swoją ofertę, ale przede wszystkim – Twoją wizytówką.
Opracowując projekt zabudowy na targi, powinieneś więc dołożyć wszelkich starań, by wywrzeć na oglądających odpowiednie wrażenie. Pamiętaj, że dla wielu osób będzie to pierwsze zetknięcie z daną marką – zadbaj o to, by pokazać się jako profesjonalista i godny zaufania partner. Musisz również mieć na uwadze, że konkurencja także będzie chciała zdobyć nowe kontakty i zdominować rynek. Twoje stanowisko powinno więc być tak zaprojektowane, by zapewnić Ci przewagę, a jednocześnie nie narazić Twojego przedsiębiorstwa na niepotrzebne koszty. Jak to zrobić? Najważniejsze wskazówki znajdziesz poniżej.
Jak po sznurku
Pragnąc stworzyć dobry projekt stoiska targowego, powinieneś spojrzeć na swoje stanowisko oczami odwiedzającego. Zadbaj więc o to, by:
- było przyjazne, otwarte i zachęcało do kontaktu. Weź pod uwagę, że odwiedzający halę wystawienniczą goście mogą być nieco zagubieni – opracowując koncepcję swojego stoiska na targi, dołóż więc starań, by wiedzieli, że są przy nim mile widziani,
- zostało podzielone na strefy. Dzięki temu klient będzie czuł się pewnie i bezpiecznie, a Ty gładko przejdziesz od pierwszego kontaktu do prezentacji swojej oferty i zdobywania kontaktów,
- przyciągało uwagę. Nowoczesne stoiska targowe powinny być jak najbardziej atrakcyjne. Nie bój się śmiałych rozwiązań, chwytliwych haseł czy mocnych akcentów kolorystycznych.
Materiał ma znaczenie
Tworząc zabudowę stoiska targowego musisz zdecydować, jakich rodzajów tworzywa powinieneś użyć do jej wykonania. Do wyboru masz wiele opcji – plastik, metal, drewno, szkło… Jak wybrać najlepszą? Bardzo prosto:
- przede wszystkim zastanów się, jaki rodzaj materiału będzie korespondował z Twoją marką. Jeżeli działasz w dziedzinie nowoczesnych technologii, metal i szkło będą jak najbardziej na miejscu. Jeśli jednak oferujesz rozwiązania ekologiczne, lepszym pomysłem będzie drewno, żywe rośliny, tektura z recyklingu itp.,
- postaw na jakość. Nie zapominaj, że stoiska targowe mają reprezentować konkretną firmę i powinny budzić odpowiednie skojarzenia: plastik jest tani, industrialny beton modernistyczny, a szkło – chłodne i przejrzyste. Takie właśnie wrażenie wywrze na odwiedzających Twoja zabudowa, a co za tym idzie – Twoja firma.
Nie powtarzaj się!
Bardzo ważną rzeczą podczas projektowania stoiska targowego jest jego indywidualizm i oryginalność. Nie zapominaj, że chcąc zaistnieć w świadomości swoich przyszłych klientów czy kontrahentów, musisz skutecznie przyciągnąć ich uwagę. Możesz w tym celu posłużyć się rozmaitymi rozwiązaniami – na przykład:
- nowoczesną technologią – pamiętaj, że wykorzystując multimedia, możesz w prosty, a zarazem atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę swojego przedsiębiorstwa,
- przemyślaną grafiką – projektowanie stoisk targowych wymaga opracowania identyfikacji wizualnej: oznacza to, że logo, kolorystyka zabudowy, a nawet barwy ulotek i materiałów reklamowych powinny być spójne,
- ciekawymi gadżetami reklamowymi.
Stoisko dla Ciebie
Stworzenie atrakcyjnej, a przede wszystkim skutecznej zabudowy targowej wcale nie jest takie trudne. Bazując na powyższych poradach, z pewnością poradzisz sobie z tym wyzwaniem. Jeżeli jednak wolisz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, a projektowanie stoisk chcesz zlecić profesjonalistom, skorzystaj z naszej pomocy . Dzięki temu zyskasz pewność, że Twoje stanowisko targowe spełni swoje zadanie, a Ty zdobędziesz nowe kontakty i zwiększysz przychody.
Skontaktuj się z nami:
Tel. +48 61 845 63 07
Tel. +48 61 845 63 19
[email protected]
lub wypełnij formularz