Nagrodzone projekty – marka Grupa Kęty na Aluminium Dusseldorf

Jesteśmy specjalistami w aranżacji przestrzeni targowej. Nie tylko dbamy o funkcjonalność i najwyższą jakość stoiska, ale również zwracamy uwagę na detale. Takie podejście pozwala nam na wzmacnianie pozycji lidera na rynku.

Owocna współpraca z Grupą Kęty zachwyciła zarówno zwiedzających, jak i współwystawców targów w Dusseldorfie. Po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni w konkursie „Ekspozycja Roku” 2016 w kategorii ekspozycji targowych powyżej 50 m2.

Zapraszamy do zerknięcia na krótki artykuł, w którym uchylamy rąbka tajemnicy jak doszło do sukcesu Grupy Kęty na arenie międzynarodowej.

O wystawcy

Grupa Kęty – od lat dostawca wysokiej jakości zaawansowanych produktów na bazie aluminium oraz opakowań giętkich. Niekwestionowany lider na rynku krajowym, który dzięki strategii zorientowanej na współpracę z międzynarodowymi koncernami, wzmacnia sukcesywnie swoją pozycję na rynku europejskim.

O targach

Była to jedenasta edycja Międzynarodowych Targów i Konferencji ALUMINIUM. Targi ALUMINIUM w Niemczech stanowią przegląd całej branży aluminiowej. Są międzynarodowym miejscem spotkań dostawców, surowców, półproduktów i produktów gotowych oraz producentów maszyn, urządzeń i wyposażenia do obróbki aluminium i produkcji.
Blisko 25 tysięcy międzynarodowych gości poszukiwało nowych rozwiązań i technologii, a udział w targach wzięło 992 wystawców z 58 krajów.

Koncepcja stoiska

Projekt powstał ściśle z myślą o firmie klienta, jej industrialnym charakterze i produktach. Największy i najbardziej innowacyjny w Polsce producent profili musiał zostać przedstawiony w sposób monumentalny i nowoczesny. Prosta forma stoiska została przełamana ustawioną na skos kubistyczną formą piętra, co wprowadziło dynamikę i odzwierciedlało energię firmy. Surowość ponadczasowego betonu, przedstawiona za pomocą eleganckiego laminatu, korespondowała zarówno z bielą jak i drewnopodobnymi elementami, które ocieplały stoisko i tworzyły przyjemny klimat do rozmów. Największym wyzwaniem było pokazanie profili klienta w niekonwencjonalny sposób. Wychodząc od banalnego założenia przedstawienia profilu twarzy ludzkiej doszliśmy do wyjątkowej formy, która odzwierciedla nie tylko produkt, ale również symbolizuje człowieka żyjącego w erze postindustrialnej. Dwumetrowa forma przyciągała zaciekawionych klientów oraz spotkała się z uznaniem samego klienta, stając się jego znakiem rozpoznawczym. Poza formą przestrzenną profile zostały pokazane również graficznie w formie nadruku, który nawiązywał do znanej ekskluzywnej marki Louis Vuitton. Całości dopełniały minimalistyczne fotografie podkreślające spójny charakter stoiska.

Na parterze znajdowały się strefy rozmów, strefa produktowa, informacyjna, barowa, wypoczynkowa a także zamknięte zaplecze kuchenne i magazynowe, szatnia oraz VIP room.
Na piętrze znajdowała się strefa rozmów dla specjalnych klientów.

Charakterystyka stoiska

Ważnym elementem projektu jest niestandardowe skośnie ustawione piętro  z półotwartym pomieszczeniem – strefą wygodnych rozmów. Zarówno podłoga, jak i piętro są położone niesymetryczne względem całej powierzchni, co nadaje stoisku dynamiczny charakter.

Podświetlana podłoga, która wyróżniała stoisko i nadawała mu lekkości.
Ściany pokryte laminatem, imitującym beton nadawały stoisku surowy charakter.
Zastosowanie płyty drewnopodobnej, ociepliło industrialny charakter stoiska.

Hasło, jakie towarzyszyło klientowi podczas targów to „more than exhtrusion” i „mehr als nur pressen”. Grupa Kęty to firma z ponad 60-letnią tradycją, tworzona przez zespół liczący prawie 4 500 osób. Stoisko podkreślało zarówno wieloletnie doświadczenie, jak i nowoczesne standardy stojące za znaną marką klienta.

Przestrzeń została zaaranżowana tak, aby każdy mógł znaleźć dogodne miejsce na prowadzenie negocjacji biznesowych. Rozmowy z klientami toczyły się w VIP roomie, strefie wygodnych rozmów na piętrze, strefie kanap, przy wysokich stolikach, ladzie barowej oraz na otwartej przestrzeni, która zajmowała 49m2.
Na piętrze znajdowała się półotwarta strefa wygodnych rozmów zajmująca 35m2. Przemysłowe lampy nadawały wyjątkowy klimat pomieszczeniu, a grafiki na ścianach pokazywały produkty i hale produkcyjne klienta.

Logo klienta było widoczne z każdej strony stoiska

Centralną część stoiska stanowi oryginalny kształt głowy, utworzony z przekrojów profili aluminiowych klienta. Wymiary konstrukcji to aż 2,5 x 2,5m. Ten wyjątkowy element w kreatywny sposób pokazał produkt klienta.

Unikatowe wysokie stoły barowe zostały wykonane specjalnie na potrzeby stoiska Grupy Kęty. Elementy drewna i stali nawiązywały do produktów klienta i nadawały stoisku industrialnej estetyki. Wyprodukowane z lakierowanej płyty wpisywały się w jego elegancki styl i były miejscem do rozmów biznesowych.

Nagrodzone projekty – marka Grupa Kęty na Aluminium Dusseldorf

Jesteśmy specjalistami w aranżacji przestrzeni targowej. Nie tylko dbamy o funkcjonalność i najwyższą jakość stoiska, ale również zwracamy uwagę na detale. Takie podejście pozwala nam na wzmacnianie pozycji lidera na rynku.

Owocna współpraca z Grupą Kęty zachwyciła zarówno zwiedzających, jak i współwystawców targów w Dusseldorfie. Po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni w konkursie „Ekspozycja Roku” 2016 w kategorii ekspozycji targowych powyżej 50 m2.

Zapraszamy do zerknięcia na krótki artykuł, w którym uchylamy rąbka tajemnicy jak doszło do sukcesu Grupy Kęty na arenie międzynarodowej.

O wystawcy

Grupa Kęty – od lat dostawca wysokiej jakości zaawansowanych produktów na bazie aluminium oraz opakowań giętkich. Niekwestionowany lider na rynku krajowym, który dzięki strategii zorientowanej na współpracę z międzynarodowymi koncernami, wzmacnia sukcesywnie swoją pozycję na rynku europejskim.

O targach

Była to jedenasta edycja Międzynarodowych Targów i Konferencji ALUMINIUM. Targi ALUMINIUM w Niemczech stanowią przegląd całej branży aluminiowej. Są międzynarodowym miejscem spotkań dostawców, surowców, półproduktów i produktów gotowych oraz producentów maszyn, urządzeń i wyposażenia do obróbki aluminium i produkcji.
Blisko 25 tysięcy międzynarodowych gości poszukiwało nowych rozwiązań i technologii, a udział w targach wzięło 992 wystawców z 58 krajów.

Koncepcja stoiska

Projekt powstał ściśle z myślą o firmie klienta, jej industrialnym charakterze i produktach. Największy i najbardziej innowacyjny w Polsce producent profili musiał zostać przedstawiony w sposób monumentalny i nowoczesny. Prosta forma stoiska została przełamana ustawioną na skos kubistyczną formą piętra, co wprowadziło dynamikę i odzwierciedlało energię firmy. Surowość ponadczasowego betonu, przedstawiona za pomocą eleganckiego laminatu, korespondowała zarówno z bielą jak i drewnopodobnymi elementami, które ocieplały stoisko i tworzyły przyjemny klimat do rozmów. Największym wyzwaniem było pokazanie profili klienta w niekonwencjonalny sposób. Wychodząc od banalnego założenia przedstawienia profilu twarzy ludzkiej doszliśmy do wyjątkowej formy, która odzwierciedla nie tylko produkt, ale również symbolizuje człowieka żyjącego w erze postindustrialnej. Dwumetrowa forma przyciągała zaciekawionych klientów oraz spotkała się z uznaniem samego klienta, stając się jego znakiem rozpoznawczym. Poza formą przestrzenną profile zostały pokazane również graficznie w formie nadruku, który nawiązywał do znanej ekskluzywnej marki Louis Vuitton. Całości dopełniały minimalistyczne fotografie podkreślające spójny charakter stoiska.

Na parterze znajdowały się strefy rozmów, strefa produktowa, informacyjna, barowa, wypoczynkowa a także zamknięte zaplecze kuchenne i magazynowe, szatnia oraz VIP room.
Na piętrze znajdowała się strefa rozmów dla specjalnych klientów.

Charakterystyka stoiska

Ważnym elementem projektu jest niestandardowe skośnie ustawione piętro  z półotwartym pomieszczeniem – strefą wygodnych rozmów. Zarówno podłoga, jak i piętro są położone niesymetryczne względem całej powierzchni, co nadaje stoisku dynamiczny charakter.

Podświetlana podłoga, która wyróżniała stoisko i nadawała mu lekkości.
Ściany pokryte laminatem, imitującym beton nadawały stoisku surowy charakter.
Zastosowanie płyty drewnopodobnej, ociepliło industrialny charakter stoiska.

Hasło, jakie towarzyszyło klientowi podczas targów to „more than exhtrusion” i „mehr als nur pressen”. Grupa Kęty to firma z ponad 60-letnią tradycją, tworzona przez zespół liczący prawie 4 500 osób. Stoisko podkreślało zarówno wieloletnie doświadczenie, jak i nowoczesne standardy stojące za znaną marką klienta.

Przestrzeń została zaaranżowana tak, aby każdy mógł znaleźć dogodne miejsce na prowadzenie negocjacji biznesowych. Rozmowy z klientami toczyły się w VIP roomie, strefie wygodnych rozmów na piętrze, strefie kanap, przy wysokich stolikach, ladzie barowej oraz na otwartej przestrzeni, która zajmowała 49m2.
Na piętrze znajdowała się półotwarta strefa wygodnych rozmów zajmująca 35m2. Przemysłowe lampy nadawały wyjątkowy klimat pomieszczeniu, a grafiki na ścianach pokazywały produkty i hale produkcyjne klienta.

Logo klienta było widoczne z każdej strony stoiska.

Centralną część stoiska stanowi oryginalny kształt głowy, utworzony z przekrojów profili aluminiowych klienta. Wymiary konstrukcji to aż 2,5 x 2,5m. Ten wyjątkowy element w kreatywny sposób pokazał produkt klienta.

Unikatowe wysokie stoły barowe zostały wykonane specjalnie na potrzeby stoiska Grupy Kęty. Elementy drewna i stali nawiązywały do produktów klienta i nadawały stoisku industrialnej estetyki. Wyprodukowane z lakierowanej płyty wpisywały się w jego elegancki styl i były miejscem do rozmów biznesowych.

Na zewnątrz stoiska znajdowała się lada recepcyjna oraz trzy lakierowane ekspozytory z produktami klienta. Przy ladzie można było uzyskać najważniejsze informacje o firmie i łatwo nawiązać kontakt z jej przedstawicielami.

Stoisko Grupa Kęty wyróżniało:

  • monumentalna, piętrowa konstrukcja,
  • kształt głowy ułożony z profili aluminiowych klienta,
  • skośnie ustawione piętro,
  • ściany imitujące beton,
  • stalowe elementy nawiązujące do produktów klienta,
  • podświetlany podest,
  • surowy industrialny charakter stoiska,
  • przestrzenne podświetlane logo,
  • zastosowanie drewna,
  • przemysłowe oświetlenie,
  • nadruk na poliwęglanie z profilami i logo klienta.

Zobacz nasze realizacje!

Skontaktuj się z nami:

Tel. +48 61 845 63 07
Tel. +48 61 845 63 19
[email protected]

Poprzedni wpis Następny wpis

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.