Kolejny raz nasza praca została doceniona przez ekspertów. Stoisko Elixa na targach Inhorgenta w Monachium zostało wyróżnione w konkursie „Ekspozycja Roku” 2016 w kategorii ekspozycji targowych powyżej 50 m2. Na końcowy werdykt miała wpływ funkcjonalność stoiska targowego oraz niekonwencjonalne podejście do projektu.
Zachęcamy do lektury, w której zostały przedstawione przesłanki sukcesu marki Elixa na targach w Monachium.
O wystawcy
Elixa to marka, która w idealny sposób łączy nowoczesny design z modowymi trendami, tworząc projekty dla kobiet przebojowych, odważnych i ceniących niebanalne dodatki. To spojrzenie marka urzeczywistnia zarówno w projektach biżuterii, jak i zegarków. Z jednej strony to aktualne tendencje, z drugiej twórcy marki składają hołd kobiecości – barwnej, różnorodnej, intrygującej.
O targach
Inhorgenta to Międzynarodowe Targi Biżuterii, Zegarków i Lifestyle’u w Monachium. Wśród 940 wystawców z 33 krajów, aż 36 było z Polski. Targi co roku odwiedza 30.000 gości i kupców z 80 krajów – chcących poznać trendy na nadchodzący sezon oraz kontraktować kolekcje.
Wśród wystawców można znaleźć m.in. zegarmistrzów, gemologów, jubilerów i projektantów biżuterii. Ponadto podczas tragów można uczestniczyć w pokazach, premierach marek czy ciekawym programie, który składa się z licznych seminariów i paneli dyskusyjnych.
Charakterystyka stoiska
Elegancja, która stoi za marką ELIXA musiała znaleźć odzwierciedlenie w zaprojektowanym przez nas stoisku targowym. Prestiż, najwyższej jakości materiały, nowoczesny design, a jednocześnie również prostota i klasyka – to elementy, które znalazły się w projekcie.
Prestiż marki podkreślało piękne, monumentalne stoisko. Całość umieszczona została na podświetlonym podeście. Ściany pokryte były laminatem imitującym beton.
Góra stoiska zwieńczona została natomiast banerem, który wykonany został z 40mb tkaniny. Baner gwarantował naszemu klientowi widoczność, nawet z najbardziej odległej części hali.
Elementy stoiska
Niezwykle efektownym elementem stoiska był duży lightbox z grafiką modelki.
Istotną rolę stanowiły podświetlane logotypy klienta, rozmieszczone dookoła stoiska.
Charakterystycznym elementem, dodającym uroku stoisku były podświetlane gabloty z pleksi. Wewnątrz znajdowały się produkty klienta.
Doskonałe uzupełnienie przestrzeni stanowiły eleganckie, lakierowane na wysoki połysk ekspozytory, z podświetlonym logiem oraz wnętrzem. Doskonale spełniały swoją funkcję i prezentowały ekskluzywne produkty klienta.
40 metrowy imponujący baner okalający stoisko zapewniał klientowi widoczność na hali targowej.
Duży ekran umożliwiał prezentację atrakcyjnych filmów reklamowych marki Elixa.
Zdecydowana część stoiska była otwarta dla szerokiej grupy odbiorców, tak, by każdy zwiedzający mógł zapoznać się z ofertą marki.
Wyjątkowo prestiżowe modele zegarków prezentowane były natomiast jedynie wybranej grupie klientów. Umieszczone zostały w zamykanych gablotach, które znajdowały się w VIP roomie. Vip room charakteryzował się prostym designem, minimalizmem. Dominowały w nim bieli czerń oraz szarość – nawiązująca do betonowych ścian stoiska. Duży stół i przestrzeń sprzyjały negocjacjom oraz zawieraniu nowych kontraktów biznesowych.
Elementy wielokrotnego użytku
Warto podkreślić, iż zgodnie z polityką firmy Meliński Minuth i standardom Zrównoważonego Zarządzania Eventami ISO 20121 stoisko zostało zaprojektowane
i wykonane z myślą o kilkukrotnym wykorzystaniu elementów. Projekt został dostosowany do powierzchni oraz lokalizacji i powielony na targach Intergift w Madrycie. Elementy zostały wykorzystane również ponownie w lutym 2017, w trakcie kolejnej edycji targów Inhorgenta.