Jaki typ stoiska wybrać?

Profesjonalna reklama pozwala nie tylko zaprezentować konkretną markę i pozyskać nowych odbiorców, ale też jest wizytówką danej firmy. Sprawdza się szczególnie na branżowych targach. Dlatego warto zadbać o odpowiednią prezencję i przyciągające uwagę stoisko targowe. W dużej mierze to od niego zależy, ilu klientów i kontrahentów zainteresuje się Twoją ofertą.

Twoja wizja, nasz projekt

Jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie. Stoiska targowe to nasz konik i mamy ogromne doświadczenie w ich wykonywaniu. Wystarczy, że powiesz, w jakiej branży działasz, a my od razu przedstawimy Ci możliwości jak w odpowiedni sposób zaaranżować przestrzeń i przygotujemy projekt atrakcyjnego stoiska. To będzie zaledwie wstęp do tego, co wspólnie możemy stworzyć! Jeżeli tylko zdradzisz nam więcej szczegółów, będziemy mogli doprecyzować ofertę. Razem ustalimy detale i wykreujemy miejsce, które będzie kluczem do Twojego sukcesu.

Duży wybór typu stoisk

Imprezy branżowe mają różny charakter i tym samym wielorakie wymagania. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego stoiska, które ma się wyróżniać, ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Powinno ono być:
• oryginalne – niech budzi zainteresowanie, ale nie sensację,
• przykuwające uwagę – profesjonalne wykonanie i stosowne zaaranżowanie przyciąga wzrok,
• otwarte na klienta – zachęcające do bezpośredniego kontaktu,
• zaskakujące – czyli pełne niespodzianek i nieoczywistych rozwiązań,
• dopasowane do stylu eventu, podczas którego jest prezentowane.

Wybierając się na targi, każda firma ma określone cele, które chce osiągnąć. Projektując stanowiska targowe, zawsze bierzemy je pod uwagę. Wybór jest ogromny, ale my pomożemy Ci go dokonać!

Charakter działalności

W dużym stopniu wybór stoiska jest uzależniony od rodzaju działalności, jaką prowadzi dana firma. Jeżeli są to usługi doradcze, bez prezentacji produktów, to dbamy przede wszystkim o komfortowe warunki do konsultacji czy udzielania porad. W tym wypadku powinno być profesjonalnie, ale też wygodnie, by potencjalny klient czuł się dobrze, odwiedzając stanowisko i zbyt szybko nie odszedł.
Natomiast w przypadku sprzedaży określonych artykułów dbamy, by zainteresowani zechcieli je zobaczyć z bliska i zapoznać się z jak najszerszą ofertą. Nasza wizja stoiska zależy więc od tego, co pragniesz zareklamować. Jeżeli są to książki dla przedszkolaków, stoisko może być miniaturowym pokojem dziecięcym. Naturalne kosmetyki możesz sprzedawać w mikro manufakturze.
Możliwości jest mnóstwo, a nasza kreatywność nie zna granic! Jeśli więc marzysz, by wokół Twojego stanowiska targowego zawsze był tłum, dobrze przemyśl, co masz do zaoferowania i jak to możesz wykorzystać. Jeżeli nie masz pomysłu – zapraszamy do kontaktu – my na pewno coś wymyślimy! Wcześniej przejrzyj nasze portfolio i przekonaj się, jak spektakularnych efektów możesz się spodziewać!

Zainwestuj w jakość stoisk

Poszczególne stoiska w fazie początkowej różnią się od siebie przede wszystkim metrażem. Dobierz odpowiednią wielkość stoiska do swoich potrzeb. Pamiętaj, że każdą przestrzeń można atrakcyjnie zagospodarować. Jeżeli tylko produkt albo usługa, które prezentujesz, nie wymagają dużej przestrzeni, możesz zdecydować się na mniejsze, ale świetnie zaaranżowane stoisko. Przy jego tworzeniu postaw na jakość – ta jest zawsze zauważalna gołym okiem i doceniana przez klientów. Poza tym każdy z nas lubi spędzać czas w ciekawym, solidnie wykonanym wnętrzu. Nie oszczędzaj więc na nim i spraw, by Twoja firma została nie tylko pozytywnie oceniona, ale też zapamiętana przez wiele osób.

Odpowiednie miejsce

Jeżeli planujesz wziąć udział w targach, pamiętaj, by odpowiednio wcześnie zarezerwować miejsce. Do wyboru są:
• stoiska szeregowe – mało atrakcyjne dla zwiedzających, bo prowadzą do tworzenia się kolejek,
• stanowiska narożne – nieco lepsze z marketingowego punktu widzenia,
• stoiska czołowe – jedne z najbardziej popularnych, dające duże możliwości, bo dostępne z trzech stron,
• wyspy – doskonale widoczne i można dostać się do nich z każdej strony.
Te ostatnie są też optymalne z punktu widzenia projektantów – można na nich budować niezwykłe konstrukcje, takie jak mini domki, zagrody, place zabaw, kosmiczne kapsuły i wiele innych form – w zależności od potrzeb.

Bądź oryginalny!
Wiele firm korzysta z tak zwanych stoisk systemowych. Są one proste w obsłudze, a montaż oraz demontaż można przeprowadzić szybko i samodzielnie. Doceniane przez tych, którzy nie mają zbyt wielu środków finansowych. Jednak ich minusem jest powtarzalność – wszystkie są podobne i nie dają wielu możliwości. Tworzy się je z gotowych stelaży i jest to dużym ograniczeniem – zwłaszcza, jeżeli w planie jest oryginalny projekt.
Więcej rozwiązań i udogodnień możesz wprowadzić na indywidualnym stoisku targowym. Można je zaaranżować w dowolny sposób, dostosowywać i przerabiać. Potraktuj stanowisko jak inwestycję w przyszłość i wybierz takie, które przyniesie Ci najwięcej korzyści.

W kolorach logo
To najbardziej popularny, ale też bardzo praktyczny sposób prezentacji stoiska. Twoje logo kojarzy się – mniej lub bardziej – z Twoją firmą. Wykorzystaj to! Możesz:
•stworzyć ściankę reklamową, przy której szefowie, pracownicy, ale też odwiedzający, będą mogli sobie robić zdjęcia,
•zamówić pulpit lub inne meble z logo.
Pomysł ten sprawdzi się też w przypadku mało znanych firm, bo dzięki takim działaniom staną się bardziej rozpoznawalne na rynku.

Efektowne dekoracje
Jakie są możliwości, jeżeli chodzi o dekoracje? Nieograniczone! W naszych projektach są to przede wszystkim elementy oświetlenia – podświetlane fragmenty scenografii, rzędy LED-ów, wielkie, nowoczesne lampy i żyrandole. Wszystkie te detale robią ogromne wrażenie, świetnie wychodzą na zdjęciach, doskonale prezentują się w folderach i są widoczne z daleka. Neony nawiązują również do znanej od wieków tradycji wieszania szyldów reklamowych. Bardzo efektownie wyglądają też ściany, które są oświetlone od wewnątrz. Tego typu ozdoby zawsze przyciągają klientów. Sprawiają, że konkretne stanowisko może stać się punktem orientacyjnym całych targów.
Poza tym naszym klientom proponujemy nowoczesne rozwiązania – takie jak multimedialne projektory, ekrany dotykowe, dodatkowe, płaskie monitory i inne nowinki technologiczne, dzięki którym można zaprezentować krótkie spoty czy filmiki z rozmów z ekspertami. To doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi przechodzących obok stoiska osób.

Wersja minimalistyczna
Jeżeli nie możesz przeznaczyć na ekspozycję na targi zbyt wielu środków, zadbaj o to, by stoisko było maksymalnie praktyczne – czyli odpowiednio oznakowane, w stosownie dobranych kolorach, o przemyślanym układzie. Przyjazna konstrukcja (i obsługa!) ma ogromne znaczenie w zjednywaniu sobie klientów i sympatyków. Jeśli ograniczają Cię finanse, zrezygnuj też z wielu ozdób na rzecz jednego, za to bardzo charakterystycznego elementu. Może to być fotel w neonowym kolorze, wielki miś lub inny rekwizyt, który nie tylko zachęci do odwiedzenia Twojego stoiska, ale też będzie inspiracją do robienia zdjęć i oznaczania firmy w mediach społecznościowych.

Zadbaj o bezpieczeństwo
Niezależnie od tego, jakie stoisko targowe wybierzesz i w jakim miejscu, najważniejsze jest to, by było bezpieczne. Dlatego zamawiaj je tylko u zaufanego i doświadczonego producenta – będziesz mieć pewność, że nikomu nie będzie zagrażać. Nie działaj na własną rękę – zaufaj fachowcom. Projekt także warto zamówić u profesjonalisty, który może się pochwalić konkretnymi realizacjami. W ten sposób zyskasz stanowisko, które pozwoli Ci w pełni wykorzystać każdy dzień imprezy branżowej i pozostawi same dobre wspomnienia, a w przyszłości przyniesie wymierne korzyści.

Zobacz nasze realizacje!

Skontaktuj się z nami:

Tel. +48 61 845 63 07
Tel. +48 61 845 63 19
[email protected]

Poprzedni wpis

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.