Firma HUSH to start-up, który powstał w 2016 r. Firmę tworzy zespół ambitnych designerów, którzy projektują nowatorskie oraz efektowne panele akustyczne. Dla producentów znaczenie ma zarówno komfort, którego dostarczają ich produkty, jak i ich styl, estetyka oraz najwyższa jakość wykonania. Mimo krótkiego czasu istnienia na rynku, marka jest rozpoznawalna w Europie oraz Ameryce Północnej, została również doceniona wieloma prestiżowymi nagrodami branżowymi.
Targi ORGATEC to największe targi wyposażenia przestrzeni biurowych. Stanowi międzynarodową platformę prezentacji idei i rozwiązań dla nowoczesnych środowisk pracy. Ubiegłoroczna edycja – odbywająca się w dniach 25-29 października w Kolonii, poświęcona była idei „New visions of work”. Na targach ORGATEC 2016 wystawiało się 671 wystawców z 40 krajów.
Dokumentacja projektowa
Stoisko firmy HUSH mimo małej powierzchni zdecydowanie wyróżniało się spośród innych ekspozycji targowych. Wysokie 4-metrowe ściany i ciekawa kolorystyka sprawiały, że nie sposób było przejść obok niego obojętnie.
Ogromną uwagę przyciągały panele akustyczne – produkty firmy, które stanowiły główny motyw dekoracyjny stoiska. Odwiedzający mieli okazję zobaczyć oryginalne wzory na panelach, a także przekonać się o jakości ich wykonania.
Wnętrze stoiska stanowiło swoistą strefę „experience”. Dzięki temu odwiedzający mogli doświadczyć wygłuszającego działania paneli i chwilę odpocząć od gwaru panującego na hali targowej. Wrażenie wyciszenia pogłębiała wygaszona kolorystykaoraz ciepła barwa oświetlenia.
Estetyczna i pojemna lada pozwoliła na efektywne wykorzystanie niedużej powierzchni stoiska i schowanie wszystkich potrzebnych rzeczy. Minimalistyczny efekt dopełniały subtelne dodatki.
Dodatkową przestrzeń pozwoliło zaoszczędzić oryginalne rozwiązanie zaproponowane przez projektanta – prezentacja paneli producenta na piętrowym regale. Dzięki temu odwiedzający stoisko mogli w łatwy sposób przyjrzeć się bliżej produktom.
Skontaktuj się z nami:
WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.
STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.