Targi POLECO w Poznaniu

Ostatnio mieliśmy okazję przenieść się do świata ekologii, zrównoważonego rozwoju oraz najnowszych technologii dla ochrony klimatu i gospodarki komunalnej. Miało to miejsce podczas targów POLECO organizowanych przez Grupę MTP w dniach 13 – 15 października br. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem profesjonalistów z branży o czym świadczył bogaty program wydarzeń towarzyszących oraz zapełnione hale targowe.

Targi ochrony środowiska miały na celu pokazanie nowych metod recyklingu, zbierania odpadów oraz ich przetwarzania. Wystawcy z Polski i z zagranicy przedstawili kompleksową ofertę najnowszych ekologicznych trendów i innowacyjnych technologii. W dzisiejszych czasach dbanie o środowisko naturalne jest bowiem fundamentem działania każdej organizacji.

Meliński Minuth podczas targów POLECO miał przyjemność po raz kolejny współpracować z firmą EKOCEL, należącą do międzynarodowej grupy Zoeller. Nasz klient jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku w zakresie dostarczania nowoczesnych rozwiązań dla firm komunalnych. Nadrzędnym celem spółki EKOCEL jest rozwój przy zachowaniu wysokiej jakości produktów i usług oraz odpowiedzialności za środowisko.

Nie trudno się dziwić, że to prawie 1 500 m2 stoisko firmy EKOCEL wzbudziło zachwyt jury konkursu Acanthus Auerus i zdobyło nagrodę Złotego Akanta. Nagroda za unikatowość stoiska targowego zgodnego ze strategią marketingową oraz identyfikacją wizualną firmy jest nie lada wyróżnieniem w branży wystawienniczej. Zachęcamy do zapoznania się z ideą, która przyświecała zespołowi zaangażowanemu w prace projektowe.

Prawie 1 500 m2 powierzchnia potrzebowała jej scalenia poprzez zaakcentowanie granicy stoiska. Do tego celu wykorzystano podwieszane logotypy, które pozwalają zwiedzającym w dotarciu na przestrzeń ekspozycyjną wystawcy. Zaprojektowane i wykonane stoisko było przestrzenne i utrzymane w jasnych kolorach: bieli i szarym. Zastosowanie takich barw sprawiło, że stoisko prezentowało się nowocześnie, a przytulności poszczególnym strefom dodało zastosowanie elementów z naturalnego drewna i dekoracji roślinnych w postaci żywej, zielonej ściany. Walory estetyczne stoiska współgrały z jego funkcjonalnością i zostało ono podzielone na różne strefy:

  • Strefa ekspozycyjna – to na niej umiejscowiono produkty firmy EKOCEL. Zostały one strategicznie rozmieszczone na całej przestrzeni ekspozycyjnej. Każdy pojazd był w centrum zainteresowania dzięki odpowiednio nakierowanemu oświetleniu. Doskonale wyeksponowany został produkt premiowy – śmieciarka, za który firma otrzymała nagrodę Złoty Medal MTP. Wiszące nad samochodem duże białe kule oraz kule leżące przed nim na rozchodzącym się torze zaznaczonym czerwonymi liniami instynktownie nakierowywały zwiedzających do najważniejszego produktu na stoisku.

Strefa barowa – strefa ta jest utrzymana w estetyce minimalistycznej. Biała lada rozświetlona od dołu lampami ledowymi, białe ściany i biało-drewniane hokery sprawiały, że miejsce emanowało czystością, a jednocześnie nowoczesnością, tym bardziej, iż firma cateringowa zachowała wszelkie wymogi sanitarne. Klient mógł tam nie tylko skosztować przekąsek, lecz także naładować swoje urządzenia mobilne dzięki strefie ładowania na blacie baru.

Strefa multimedialna – w dzisiejszych czasach najbardziej działa na nas obraz, zwłaszcza obraz ruchomy. Zastosowaliśmy więc takie nowoczesne rozwiązanie na stoisku Ekocel. Uwagę zwiedzających przyciągał duży ekran multimedialny prezentujący portfolio wystawcy. Odwiedzający mogli zaznajomić się z produktami w bardzo przyjazny i wygodny sposób, bowiem przed ekranem zamontowaliśmy siedziska zapewniające wygodę oglądania, by móc później następnie przejść do rozmów biznesowych w strefie klienta

Strefa klienta – ta strefa została wydzielona i zaprojektowana z myślą o swobodzie rozmów biznesowych i prowadzonych negocjacji. Komfort w niej został zapewniony poprzez odgrodzenie podstref wysokimi białymi donicami z zielonymi kwiatami oraz umiejscowionymi białymi kanapami, by móc poczuć się wygodnie i spokojnie w czystym otoczeniu, jednocześnie nie zapominając o ofercie Ekocel – krótkimi hasłami wyeksponowanej na ścianach bocznych.

Zielona ściana – hasłem przewodnim targów była szeroko pojęta ekologia. Dlatego też mnogość naturalnych elementów zielonych pojawiła się na stoisku firmy EKOCEL. Zdecydowanie uwagę zwiedzających przyciągała ściana wykonana z roślin i jasnego naturalnego drewna, na której umiejscowione logo i hasło – „ W czym możemy pomóc?” – sprzyjało wrażeniu otwartości firmy na ludzi, potencjalnych klientów, jak i na środowisko naturalne. W tym harmonijnym i spokojnym miejscu można było odpocząć oraz podziwiać całość ekspozycji w oczekiwaniu na rozmowy handlowe.

Przypominamy o wstępnej analizie kalendarza targowego. Kolejny sezon targowy zbliża się WIELKIMI krokami, ale już teraz zachęcamy do planowania swojej przyszłej realizacji. Oczywiście z NAMI! Pomożemy na każdym etapie, od projektu po samą realizację.

Czekamy na zapytania!

Tel. +48 61 845 63 07
Tel. +48 61 845 63 19
[email protected]

Poprzedni wpis Następny wpis

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.