Na zwiedzających oprócz walorów estetycznych czekała również pysznie wyglądająca i smakująca ekspozycja, która zachęcała do wejścia w głąb stoiska i rozpoczęcia rozmów biznesowych połączonych z degustacją.
Zachęcamy do przeczytania krótkiego wpisu z serii Przegląd nagrodzonych projektów.
O wystawcy
KOMPLET Polska to specjalista w dziedzinie piekarnictwa i cukiernictwa. To silna marka, ciesząca się uznaniem i zaufaniem, o silnej, indywidualnej tożsamości, bazująca na tradycji, stabilności, racjonalnej polityce cenowej i jednoznacznym wizerunku. Firma ma swoje oddziały na całym świecie.
O targach
Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA-TECH to składająca się z dwóch salonów tematycznych, prezentacja najnowszych osiągnięć technologicznych, nowości rynkowych, czyli jednym słowem najszersza i najbardziej kompleksowa oferta firm spożywczych w jednym miejscu i czasie. To wydarzenie, które odwiedza wyselekcjonowana grupa profesjonalistów, m.in. kadra zarządzająca piekarni, cukierni i zakładów przetwórstwa żywności, specjaliści ds. produkcji, zaopatrzenia, inżynierowie utrzymania ruchu, technolodzy, specjaliści BHP, przedstawiciele sieci handlowych. To wyjątkowa okazja aby w jednym miejscu i czasie zapoznać się z najnowszą ofertą sektora technologii spożywczych.
Inspiracje
Projekt inspirowany był aktualnymi wnętrzami piekarni, utrzymanymi w stylu przemysłowo – rustykalnym. Powstał ściśle z myślą o firmie klienta. Użycie materiałów takich jak wiklinowe kosze, sklejka czy elementy drewniane nawiązują do naturalnego charakteru produktów firmy. Surowość i prostota konstrukcji, drewniane zadaszenie, użycie belek oraz słupów to swoiste nawiązanie do zabudowy wiejskiej. Natomiast dodatki w postaci kwiatów oraz ziół mają dodać lekkości i świeżości oddającej klimat domowego ogródka. Powstałe w ten sposób wrażenie zostaje wzmocnione poprzez zestawienie z detalami industrialnymi, natomiast biała podłoga dodatkowo akcentuje drewniane elementy.
Dokumentacja projektowa
Charakterystyka stoiska
Stoisko zaprojektowano w stylu rustykalnym. Drewniane belki oraz naturalne elementy podkreślały naturalny charakter produktów klienta. Jednocześnie tworzyły ciepły, domowy klimat.
Interesujące, barwne grafiki zachęcały do odwiedzenia stoiska.
Podłoga wykonana zostałaz białej płyty i połączona z drewnianymi akcentami, które razem tworzyły spójną całość.
Logo firmy wyeksponowane zostało na podwieszonym banerze oraz wkomponowane w konstrukcję stoiska.
Główną atrakcją przygotowaną przez firmę KOMPLET było wypiekanie chleba na oczach klientów. Dlatego niezbędnym elementem stoiska był blat i miejsce dla piekarza.
Produkty klienta eksponowane były w szklanych lodówkach, które stanowiły część czarnej, eleganckiej lady.
Od frontowej strony stoiska stały drewniane skrzynki oraz witryny chłodnicze w drewnianej obudowie eksponujące produkty. Zwiedzający mogli również porozmawiać z przedstawicielem firmy przy ladzie informacyjnej.
Na stoisku przygotowano dwie otwarte strefy rozmów. Białe, niskie stoliki przypominały wnętrze kawiarni oraz zachęcały do spróbowania wyrobów wystawcy. Drugą strefę rozmów stanowiły atrakcyjne wysokie ławy z bar-hokerami.
Naturalny klimat dopełniały dodatki. Żywe rośliny, zioła w drewnianych doniczkach oraz wiklinowe kosze ze świeżym pieczywem tworzyły atmosferę domowego ogródka.